واکنش کی روش به تلاش سیاسی رویترز علیه تیم ملی

«کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه گفت: اجازه نمی دهد عوامل بیرونی بر تصمیماتش به عنوان سرمربی تاثیر بگذارد.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، کی روش درباره عدم حضور مسعود شجاعی در ترکیب تیم ملی گفت: مسعود شجاعی صرفا به دلایل ورزشی در این بازی حضور ندارد.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سئوالی درباره عدم حضور شجاعی در ترکیب تیم ملی گفت، تصور می کنید من شروع به توضیح درباره علت حضور نداشتن شجاعی در اینجا می کنم. من وقتی که در رئال مادرید یا اسپورتینگ و یا تیم ملی پرتغال بودم، هرگز توضیحی در باره افراد انتخاب شده تیم خود نمی دادم. چرا اکنون باید در این باره توضیح دهم؟
 
وی گفت: این موضوع صرفنظر از اینکه سیاسی، مذهبی، اجتماعی یا اقتصادی باشد، خارج از بحث است. من فردی از صنعت سرگرمی فوتبال هستم. جوابی که من باید بدهم، اعلام پیروزی در مسابقه است. از من توقع پاسخ های سیاسی، مذهبی و نژادی نداشته باشید. زیرا بازی آن چیزی است که برای من اهمیت دارد.
 
کی روش با تاکید بر این نکته که وظیفه من به ارمغان آوردن شادی برای مردم است، گفت، پدرم نیز همین گونه فکر می کرد. او مربی و بازیکن بود و همیشه به من می گفت، هرگز درباره بازی دروغ نگو.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: من برای مردم بازی و کار می کنم. اهمیتی ندارد که دولت ها، امپراطوری ها و پادشاهان تا چه اندازه برای کنترل فوتبال تلاش کنند، فوتبال، بازی مردم است و من برای مردم کار و بازی می کنم. به همین سادگی. 

 

دیدگاه تان را بنویسید