کاوه رضایی: امیدوارم با ایران به جام جهانی روسیه سفر کنم

مهاجم سابق استقلال گفت: اگر به تیم ملی دعوت شوم این حضور برایم یک افتخار بوده و می‌خواهم با ایران به روسیه سفر کنم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شنبه شب در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر بلژیک، باشگاه شارلورا در حالی مقابل زولت به برتری 3 بر 2 دست یافت که کاوه رضایی درخشید و 2 گل تیمش را به ثمر رساند.

وی پس از این درخشش اظهار داشت:  به خاطر این گلزنی بسیار خوشحالم اما بیشتر برای تیمم خرسندم زیرا به یک پیروزی مهم دست یافت.ما در طول بازی برابر حریف بسیار تحت فشار بودیم و گل دقایق پایانی ما را راحت کرد. خوشحالم که با ضربه سر توانستم به این گل برسم.

رضایی در خصوص زندگی در شارلورای بلژیک گفت: احساس خوبی دارم. وقتی به اینجا آمدم اطمینان به نفس بالایی داشتم، خوشبین بودم و هم‌تیمی‌هایم با اینکه زبان مشترک نداشتیم بسیار کمک کردند و روز به روز در این تیم احساس راحتی بیشتری کردم. 

مهاجم سابق استقلال تهران گفت: فشار زیادی را تحمل می‌کردم و این گل احساس خوبی به من بخشید. وقتی با شارلورا قرارداد امضا کردم بحث‌های زیادی در ایران شکل گرفت. وقتی آنها دیدند که 2 بازی اول من روی نیمکت نشسته‌ام، شروع به انتقاد کردند و ترک استقلال را نادرست شمردند.

وی ادامه داد: روی نیمکت خودم را پیدا کردم و بسیار خوشحالم که توانستم با اثبات خودم، انتخاب درست را نشان دهم. همچنین بسیار خرسندم که مربی به مانند دیگران به من اطمینان کرد. 

رضایی خاطر نشان کرد: برای خود برنامه ریزی کرده‌ام که به تعداد گل‌های فراوان دست یابم. بسیار جاه‌طلب بوده و انگیزه فراوانی دارم و اگر به این دستاورد برسم بسیار خوب خواهد شد.

لژیونر ایرانی که تاکنون به تیم ملی دعوت نشده در پایان تصریح کرد: انتخاب شدن به تیم ملی همیشه یک افتخار است. همیشه دوست دارم از رنگ پرچم کشورم دفاع کنم و این را یک افتخار می‌دانم. امیدوارم بتوانم عضوی از این گروه قرار گرفته و با ایران به جام جهانی روسیه سفر کنم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید