صعود جانفشان به نیمه نهایی رقابت های تنیس رو میز معلولان آسیا

در پایان دومین روز از رقابت های قهرمانی تنیس روی میز معلولان که در چین در حال برگزاری است، حسن جانفشان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در پایان دومین روز از رقابت‌های قهرمانی تنیس روی میز معلولان که در چین در حال برگزاری است، جانفشان در رقابت های مرحله ی گروهی اول شد و در یک هشتم نهایی برابر حریف کره ای به میدان رفت و با نتیجه سه بر دو موفق شد او را شکست داده و به نیمه نهایی صعود کند.

وی فردا (دوشنبه) ۶ شهریور ماه در دیدار نیمه نهایی برابر حریف کره‌ای به میدان می رود و در صورت برد به فینال راه خواهد یافت.

همچنین فروغ بختیاری و مهدی رضا زاده دیگر نمایندگان ایران در این رقابت‌ها، موفق شدند به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کنند و در اولین دیدار خود با شکست برابر حریفان خود از دور مسابقات حذف شدند.

به این ترتیب، حسن جانفشان تنها نماینده ایران در بخش انفرادی فردا (دوشنبه) برای راهیابی به فینال برابر تنیسور کره‌ای به میدان خواهد رفت و سایر ملی پوشان نیز از روز سه شنبه در دیدارهای مرحله ی تیمی با حریفان خود دیدار خواهند داشت.

رقابت های تنیس روی میز قهرمانی آسیا از ۴ تا ۸ شهریور ماه به میزبانی پکن در حال برگزاری است و کاروان ایران با ترکیب حسن جانفشان، مهدی رضاپور، علی خوبی زاده، حمیدرضا شیخ زاده، مهدی معصومی، جواد فولادی، مهدی رضا زاده، نرگس خزایی، فروغ بختیاری و الهام چزانی در این رقابتها حضور پیدا کرده‌ است.

 

دیدگاه تان را بنویسید