گل محمدی: بازیکنانم به عشق هواداران کار می‌کنند

سرمربی تراکتورسازی می‌گوید تماشاگران تیمش در پیروزی مقابل سایپا تاثیرگذار بودند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سایپا گفت: نیمه اول بازی متعادل بود و دو تیم دنبال شناخت از هم بودند. موقعیت زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. مهمترین نکته برای ما این بود که تمرکز دفاعی داشته باشیم و نقاط قوت آنها را از کار بیندازیم. آنها تیم خوبی داشتند که با تمرکز دفاعی ما توانستیم آنها را از کار بیندازیم.

او ادامه داد: با متوقف شدن بازی موقعیتی ایجاد شد که بازیکنان ما به این جهت بروند که از موقعیت‌هایشان استفاده کنند. تماشاگران ما خیلی در این برد تاثیر گذار بودند. بودن تیم ما فقط یک علت دارد که هوادارانمان هستند. بازیکنانمان به عشق هواداران کار می‌کنند. از بازیکنانمان تشکر می‌کنم که با جان و دل کار کردند. آنها با تمامی مشکلات خوب کار کردند و مشکلات را شکست دادند.

سرمربی تراکتورسازی درباره روند مثبتی که تیمش پیدا کرده گفت: ما در بازی های قبلی عملکرد خوبی به نمایش گذاشتیم ولی نتیجه نمی‌گرفتیم. کیفیتی که بازیکنان ما نشان دادند بیشتر از ۶ امتیاز بود اما با توجه به مشکلاتی که ما داشتیم این مقدار امتیاز هم یک اتفاق معمولی است.

او درباره وقفه ای که در بازی رخ داد و برنامه تیمش در تعطیلات لیگ افزود: این اتفاق ممکن است در هر ورزشگاهی ایجاد شود. قبل از توقف، بازی متعادل دنبال می‌شد ولی پس از آن ما سوار بازی شدیم. یکسری اولویت ها وجود دارد که تیم ملی ماست و ما به جام جهانی می خواهیم برویم. امیدوارم از این تعطیلات استفاده کنند. در ابتدای کار مشکلاتی برای تیم ها ایجاد می شود و در ادامه بازیکنان به شرایط جسمی خوب می‌رسند که باعث می‌شود کیفیت بهتری را نشان دهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید