رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان

پیروزی الیاسی و مردانی در گام نخست

نمایندگان اوزان59 و 66 کیلوگرم ایران در نخستین مصاف خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل حریفان به برتری رسیدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رقابت‌های 4 وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2017 که در پاریس پایتخت فرانسه در جریان است،نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن 59 کیلوگرم که 30کشتی گیر حضور دارند مهرداد مردانی در دور نخست مقابل فیروز توختایف از ازبکستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید که با اخطارهای کم‌کاری حریف ازبک به دست آمد.

وی در دور بعد با برنده همت رستم از ترکیه و دیچر تورو کاستاندا از کلمبیا مبارزه خواهد کرد. در گروه مردانی یون وون چول قهرمان جهان از کره شمالی حضور دارد.

در وزن 66 کیلوگرم محمد الیاسی در دور اول با نتیجه 2 بر یک مقابل سوسلان دائوروف، نفر سوم 2017 اروپا از بلاروس به پیروزی رسید. وی در دور دوم با کنستانتین استاس از بلغارستان کشتی می‌گیرد. در این وزن 36 نفر به روی باسکول رفته‌اند.

در وزن 80 کیلوگرم که 29 نفر حضور دارند، یوسف قادریان در دور اول با ماکسیم مانوکیان از ارمنستان روبرو می شود و در صورت شکست این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان پیتر نواک از چک و بیوربرگ از سوئد خواهد رفت.

در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره جیلی در دور نخست با مورات رومانوف از قرقیزستان پیکار می کند و در صورت گذر از سد این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان  لورنتز از فرانسه و هیکی نابی از فنلاند کشتی می گیرد. در این وزن 27 نفر حضور دارند.
به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های 4 وزن نخست این رقابت‌ها که دیروز(دوشنبه) برگزار شد،محمد علی گرایی در وزن 71 کیلوگرم، سعید عبدولی در وزن 75 کیلوگرم و حسین نوری در وزن 85 کیلوگرم به مدال برنز جهان رسیدند و سید مصطفی صالحی‌زاده در وزن 98 کیلوگرم به عنوانی بهتر از دوازدهمی جهان نرسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید