حمایت افتخاری و هیئت مدیره استقلال از منصوریان

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد هیئت مدیره این باشگاه از سرمربی تیم حمایت خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رضا افتخاری در پایان جلسه عصر امروز (یکشنبه) هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: لغو جلسه دیروز به این دلیل بود که جلسه دیگری داشتیم در مورد اسپانسر باشگاه که بسیار مهم بود و در نهایت هم تصمیم گرفته شد حامی باشگاه ایرانسل شود. دلیل تغییر اسپانسر ما بیشتر به این خاطر بود که در گذشته نمی‌توانستیم از اسپانسرمان پول نقد دریافت کنیم و پول مدتی نزد اسپانسر می‌ماند و بعد به حساب باشگاه واریز می‌شد که این مسئله مشکلاتی را برای ما به وجود می‌آورد اما خوشبختانه با اسپانسر جدیدمان توافق کرده‌ایم که پول مستقیما به حساب باشگاه واریز شود. این یک توافق خوب بود.

وی با اشاره به محتوای جلسه هسئت مدیره افزود: ما امروز ار منصوریان دعوت کردیم تا با حضور در جلسه هیئت مدیره برنامه و گزارش کار بدهد. او آمد و اعضا هم سوالاتی مطرح کردند که منصوریان هم پاسخ داد. در نهایت به این نتیجه رسیدیم که از کادر فنی حمایت کامل شود. با شرایطی که ما داشتیم، چندان هم بد نتیجه نگرفته‌ایم، ضمن اینکه منصوریان فصل پیش هم چنین شرایطی را تجربه کرد اما در آخر دیدید که نتایج تغییر کرد. الان هم می‌بینیم که او دارد تلاش می‌کند که تیم از این شرایط خارج شود.

مدیرعامل استقلال در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا منصوریان قطعا تا آخر فصل سرمربی استقلال خواهد ماند یا نه، تصریح کرد: همه چیز بستگی به نتایج تیم دارد. بعد از بازی با سایپا اعتراض‌هایی به کادر فنی ما شد که همه آنها وارد نبود. یکسری اتفاقات را نمی‌شود گردن سرمربی انداخت. محرومیت تعدادی از بازیکنان ما و اشتباهات داوری عواملی بود که نباید منصوریان را در آنها مقصر دانست. با توجه به این موارد ما مثل سال گذشته از کادر فنی حمایت می‌کنیم. فصل گذشته دیدید که منصوریان تیم را دگرگون کرد و اعتماد به جوانان باعث شد دربی را برده و تا مرحله حذفی لیگ قهرمانان پیش برویم. این فصل هم باید صبور باشیم.

افتخاری با بیان اینکه مشکلات تیم را حل خواهد کرد، خاطرنشان کرد: ما یکسری مشکلات اساسی داریم که هر چه زودتر باید حل شود. بازیکنان ما از ابتدای فصل حتی یک ریال هم پول نگرفته‌اند. مطمئنا این مسئله در روند کاری تیم تاثیرگذار است. خوشبختانه با قراردادی که با اسپانسر بستیم به زودی 30 درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد. سعی می‌کنیم این اتفاق قبل از بازی با پدیده رخ دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید