کولاکوویچ: والیبال ستاره واقعی‌ ندارد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: هیچ ستاره واقعی در والیبال وجود ندارد و به همین خاطر است که اسپانسر زیادی هم در این ورزش نیست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران به یک منبع خبری صربستانی در مورد مسابقات انتخابی قهرمانی جهان در اردبیل اظهار داشت: تیم ایران به عنوان بهترین تیم در رنکینگ جهانی در مسابقات انتخابی حاضر بود. ما همه مسابقات خود را با نتیجه 3 بر صفر بردیم. صعود به مسابقات قهرمانی جهان از گروهی که در آن کره جنوبی و چین هم حضور داشتند، فوق‌العاده بود. جو سالن و انگیزه بازیکنان واقعاً بی‌نظیر بود.

او در مورد نتایج نه چندان خوب ایران در لیگ جهانی 2017 گفت: امیر غفور و محمد موسوی، 2 بازیکن مهم و کلیدی ما هستند که در لیگ جهانی نتوانستند در حد و اندازه‌های خود ظاهر شوند. غفور مصدوم بود و نتوانست برای لیگ جهانی به فرم ایده آل خود برسد و کم تمرین کرد. موسوی هم پس از پایان لیگ ایران به خوبی استراحت نکرده بود ولی هر 2 آنها در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان عالی کار کردند. حضور این 2 بازیکن به ما اجازه داد تا نسبت به لیگ جهانی، بهتر بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران تصریح کرد: شرایط کار من در ایران و رابطه‌ام با بازیکنان در حال حاضر بسیار خوب است. من از حمایت فدراسیون و تیم‌ها در مورد همه تصمیماتم برخوردارم حتی اگر چند بازیکن را از تیم ملی حذف کنم. 

او با اشاره به حضور بازیکنان تاثیرگذار در تیم‌‌های ملی کشورهای دیگر گفت: بازیکنانی مثل «اروین انگاپث» بهترین اتفاقاتی هستند که ممکن است در والیبال رخ دهند. او چه در داخل و چه خارج زمین، یک مبارزه جوست.

کولاکوویچ ادامه داد: برای ستاره های والیبال، بسیار مهم است که مورد توجه رسانه ها قرار بگیرند. با این حال رفتار و ظاهر آنها گاهی با هنجارهای اجتماعی ناسازگار است ولی این روش آنهاست.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان بسیار زیادی وجود دارند که مورد توجه نیستند ولی تحصیل کرده هستند و رفتار خوبی دارند. در واقع می‌توان گفت که هیچ ستاره واقعی‌ای در والیبال وجود ندارد و به همین خاطر است که اسپانسر زیادی هم در این ورزش نیست. 

کولاکوویچ تصریح کرد:  در والیبال، بازیکنانی بهتر از انگاپث هم وجود دارد اما هیچکدام مثل این فرانسوی، شاخص نیستند و توانایی تغییر بازی را ندارند. هدف او جذاب تر جلوه دادن والیبال است.

 

دیدگاه تان را بنویسید