حاتمی: حتما موضوعی بوده که با صادقی درگیر شدم

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی از جامعه فوتبال و هواداران تراکتورسازی به دلیل درگیری با امیرحسین صادقی عذرخواهی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فرزاد حاتمی درباره اظهارات امیرحسین صادقی درباره درگیری با او در یکی از هتل‌های تهران عنوان کرد: به خاطر این درگیری از جامعه فوتبال عذرخواهی می‌کنم. در عمرم کسی را از پشت نزده‌ام و نخواهم زد و با هر کسی مشکل داشته باشم، رودرو رو حل کنم. پدرم به من مردانگی یاد داده و گفته از پشت حمله نکن و  پشت سر کسی حرف نزن.

وی افزود: همه بازیکنان شاهد بودند که صادقی سر میز ما آمد و گفتم اینجا نیا. بار دوم که آمد، بحث مشت و لگد در کار نبود. در ضمن، وقتی می‌گوید ناسزا نداده است، پدرکشتگی نداشته‌ام که بی‌جهت درگیر شوم. حتما چیزی بوده که این اتفاق افتاده است. در بازی سال گذشته پیکان و تراکتورسازی هر ناسزایی بود، به من داد. به او گفتم این حرف‌ها زشت است، اما توجهی نکرد. مدافع وسط و کناری آنها شاهد این ناسزاها بودند و گفتند ناسزا نگو و دوباره همدیگر را جایی می‌بینید. همین صحبت‌ها را در جلسه‌ای به مرتضی تورک رئیس کمیته اخلاق زدم.

مهاجم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: باز هم به خاطر این درگیری از جامعه فوتبال و همچنین هواداران تراکتورسازی عذرخواهی می‌کنم که محروم شدم. امیدوارم بعد این محرومیت بتوانم جبران کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید