حرف های زیدان پس از محرومیت 5 جلسه ای رونالدو

ین الدین زیدان ، سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برگشت سوپرجام اسپانیا صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، زیدان در مورد شرایط رئال مادرید پس از پیروزی در بازی رفت سوپرجام در نیوکمپ گفت: به کارهایی که کردیم افتخار می کنیم . رسیدن به این جا آسان نبوده است. تیم با استعدادی داریم اما خیلی تلاش کردیم. تیم تلاش خوبی کرد و پاداشش را خواهد گرفت. کل تیم و کادرفنی تلاش زیادی کردند. به همه به خاطر کارهایی که انجام دادند، تبریک می گویم. تازه در شروع فصل هستیم و فصل خیلی طولانی و مشکل است.  هر روز کارمان سخت تر از قبل می شود.

وی در مورد بحث ها پیرامون عملکرد ضعیف داور بازی رفت سوپرجام بیان  و محرومیت پنج جلسه ای رونالدو به علت  هل دادن داور بیان کرد: مسلما ناراحت هستم. دوست ندارم وارد مسائل داوری شوم اما وقتی اتفاقات را می بینید...  وقتی به این فکر می کنم که رونالدو پنج سال با ما نخواهد بود... مسلما اتفاقاتی در جریان است که از بابتش ناراحت هستم. همه ناراحت هستند.  پنج جلسه دوری  رونالدو برای ما مدت زیادی است. اتفاقات زیادی رخ داده است . اما نمی توان باور کرد که چطور او پنج جلسه محروم شده است. امیدوارم در این تصمیم بازنگری شود. ترجیح می دهم که این تصمیم ها دقیق تر باشند. مسلما ناراحت هستم اما وقتی حکم محرومیت را می بینم ناراحت تر می شوم.  پس از آن که صحنه های بازی را دوباره دیدم طبیعی است که ناراحت باشم. سخت است که در مورد داور صحبت کنم چرا که او هم ممکن است اشتباه کنم اما وقتی که صحنه آهسته و خبر پنج جلسه محرومیت را دیدم، خیلی دلخور شدم. در مورد پنالتی بودن یا نبودن صحنه مربوط به سوارز صحبت نمی کنم اما در مورد رونالدو ناراحتم چرا که دوست داشتم بازی کنم.  مسلما خود او هم ناراحت است که نمی تواند بازی کند. امیدوارم رونالدو مثل همیشه کارش را انجام بدهد. هر کسی وظایفی دارد. من سعی می کنم کار خودم را انجام بدهم. ناراحتیم که کریستیانو نمی تواند مدت زیادی کنار ما بازی کند. فعلا روی بازی فردا تمرکز داریم. کمیته استیناف فردا تشکیل جلسه می دهد و ببینیم چه می شود.

زیزو در مورد فشار رسانه های مادریدی برای حضور آسنسیو به جای بیل در ترکیب رئال مادرید گفت: آسنسیو و بیل هر دو عالی کار کرده اند. امیدواریم همیشه خوب بازی کنند. بازیهای زیادی خواهیم داشت و امیدواریم که همه بازیکنان برای بازیهایی که پیش رو داریم آماده باشند.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در مورد شرایط نقل و انتقالات گفت: از ترکیبی که داریم راضی هستیم. تا روز آخر نقل و انتقالات هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. مسلما قرار نیست همه چیز تحت کنترل من باشد اما می توانم بگویم از ترکیبی که دارم راضی هستم.

زیزو در مورد شانس های بارسلونا برای بازی فردا شب پس از شکست سه بر یک در دور رفت صحبت کرد: در فوتبال هیچ چیز قطعی نیست. بازی برگشت مانده و باید خوب بازی کنیم چراکه بارسا تیم خوبی است که هر لحظه ممکن است حریفش را به مشکل بیاندازد. در بازی رفت هم موقعیت داشتند. باید تا زمانی که چیزی قطعی نشده برای بردن و قهرمانی سوپرجام تلاش کنیم. ببینیم که فردا دو تیم چه تغییراتی خواهند داشت. بارسا تلاش می کند تا برنده شود و نباید آسوده خاطر باشیم. منتظر یک بازی مشکل مثل بازی رفت از سوی حریف هستیم. فصل برای ما آغاز شده است و از شرایطمان راضی هستیم. کارهای زیادی برای انجام دادن داریم و باید هر روز برای بهتر شدن تلاش کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید