حمایت 1000 درصدی زیدان از بازیکن تیمش

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها از فوق‌ستاره پرتغالی و مدافع برزیلی تیمش در برابر انتقادات حمایت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  زین‌الدین زیدان که شاگردانش پس از 2 شکست متوالی (در لالیگا و جام حذفی اسپانیا) عصر فردا (شنبه) در هفته نوزدهم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پذیرای مالاگا هستند، با حضور در کنفرانس خبری گفت: نکته خوب این است که ما فردا یک بازی در پیش داریم که می‌توانیم پس از 2 شکست پی‌درپی اوضاع موجود را تغییر دهیم. به همین خاطر باید از همان ابتدا با قدرت به مصاف مالاگا برویم.

وی همچنین در حمایت از فوق‌ستاره پرتغالی‌اش که عملکرد این روزهایش مورد انتقاد است، اظهار داشت: هر موقع رونالدو گلزنی نکند، مورد انتقاد قرار خواهد گرفت. هر موقع هم که کریس در پستی متفاوت بازی کرده، او بازیکنی بوده که تفاوت را رقم زده است، البته ممکن است او در این بین در یک دیدار بد بازی کند. اگر خودتان فوتبال بازی نکرده باشید، نمی‌‌توانید این را درک کنید.

زی‌زو در دفاع از مدافع برزیلی خود هم در برابر انتقاد هواداران رئال اعلام کرد: سوت‌های اعتراض‌آمیز هواداران نسبت به دانیلو ناعادلانه است، اما این انتقاد چه از سوی هواداران ما چه از سوی هواداران دیگر تیم‌ها عادلانه نیست. دانیلو فوتبالیستی حرفه‌ای است که همیشه با تمام توان در خدمت تیم است، البته ما هم می‌خواهیم آماده‌ترین دانیلو را در اختیار داشته باشیم که او تلاش می‌کند تا این طور باشد. من هم هزار درصد کنار او هستم، نه 100 درصد. به عنوان بازیکن عاشق او هستم.

سرمربی فرانسوی سفیدپوشان مادریدی در پایان تأکید کرد: باید تمرکز بیشتری داشته باشیم، اما نگرانی ندارم. تیم وضعیت خوبی دارد و ما اصلاً بد بازی نمی‌کنیم. من گفتم که مقابل سلتاویگو بازی را بد شروع کردیم، اما بعداً دیدم که مشکل این نبود. قرار نیست چون تیمم شکست می‌خورد از بازیکنانم انتقاد کنم.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید