دلیل نیمکت نشینی عجیب امباپه چه بود؟

ژاردیم، سرمربی موناکو درباره غیبت ستاره جوان تیمش در دیدار برابر دیژون صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، موناکو مدافع عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ فرانسه در دومین دیدار خود توانست دیژون را با نتیجه‌ 4 بر 1 از پیش رو بردارد.

ستاره موناکو در این دیدار رادامل فالکائو بود که سه گل به ثمر رساند اما ام‌باپه دیگر مهاجم سرشناس موناکو اصلا بازی نکرد و این در نوع خود جالب بود.

لئوناردو ژاردیم، سرمربی موناکو در نشست خبری بعد از بازی درباره دلیل غیبت ام‌باپه در این دیدار، گفت‌:« باشگاه چنین تصمیمی گرفت. می‌دانستیم که بازی راحتی پیش رو داریم و به همین خاطر هم نیازی به ام‌باپه  نبود و از دیگر بازیکنان استفاده کردیم.»

او ادامه‌ داد:« نتیجه به خوبی نشان می‌دهد  که ما با شایستگی به پیروزی رسیدیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و خوشحالم که توانستیم با اقتدار سه امتیاز دیگر را به دست آوریم.»

بر خلاف ژاردیم، رسانه های فرانسوی انتقال قریب الوقوع امباپه به پی اس جی و رفتارهای غیرمعمول او در چند روز اخیر را دلیل اصلی نیمکت نشینی وی عنوان کرده اند. موناکو در هر دو دیدار خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ فرانسه به پیروزی رسیده است و با تفاضل گل کمتر نسبت به لیون و پاری ‌سن‌ ژرمن در رده سوم جدول رده‌بندی جای دارد.

دیدگاه تان را بنویسید