سلطانی فر: امیدوارم دولت دوازدهم از هفته آینده کار خود را با قدرت آغاز کند

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که با توجه به فضای مثبت و همگرایی بین دولت و مجلس، دولت دوازدهم بتواند از هفته آینده کار خود را با قدرت آغاز کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسعود سلطانی‌فر درباره جلسات مختلفی که روز شنبه در مجلس شورای اسلامی داشت، گفت: جلسات بسیار خوبی را در کمیسیون‌ها، فراکسییون‌ها و مجامع نمایندگان استان‌ها سپری کردیم که در این جلسات بحث‌ها و تبادل‌نظرهای خوبی در خصوص مسایل مختلف امور ورزش و جوانان از سوی نمایندگان مطرح شد.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برای دولت دوازدهم افزود: مجلس را به عنوان حامی دولت و وزارت ورزش و جوانان در کنار خودمان داشتیم و اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان هم روی بخش ورزش و جوانان حساسند و طی ٩ ماه گذشته که افتخار خدمتگزاری به مردم در این وزارتخانه را داشتم حمایت‌ها و پشتیبانی‌های خوبی از سوی مجلس شده است و تعامل بسیار خوبی با مجلسی‌ها داشتیم به طوریکه در کمیسیون‌های اصلی  و فرعی این هماهنگی‌ها همواره وجود داشته است.

وی به برگزاری جلسه با فراکسیون امید اشاره و اظهار کرد: حدود ۱۰ نفر از نمایندگان مسائل و پیشنهادهایی را مطرح کردند و سوالاتی داشتند که در مجموع نقطه‌نظرات خوبی ارائه شد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در این جلسه چهارچوب‌های کلی برنامه را برای چهار سال آینده در زمینه ورزش همگانی، قهرمانی، بانوان، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، رسیدگی به ورزش روستایی و عشایری و ورزش جانبازان و معلولان و سایر موارد مطرح کردیم.

سلطانی‌فر گفت: در مورد مسائل مربوط به جوانان هم بحث‌های خیلی خوبی داشتیم. آنچه مسلم است مجموعه دولت و مجلس اهتمامشان  استفاده از ظرفیت‌ها و ابزارها برای حل مشکلات جوانان است تا بتوانیم دستاوردهای خوبی برای جوانان داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان فضای فعلی در مجلس را مثبت ارزیابی  و تصریح کرد: فضای مثبت و سازنده‌ای بین نمایندگان و وزرای پیشنهادی بوده که امیدواریم این رویکرد تعامل در این فضای مثبت استمرار یابد و با عنایت به فضایی که با همگرایی همراه است، دولت بتواند با قدرت کارش را از هفته آینده شروع کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید