واکنش ویسی به شایعه قهر کردنش از استقلال خوزستان

شرایط سختی در سپاهان داشتم اما تجربه بسیار بزرگی کسب کردم که امیدوارم بتوانم از آن در استقلال خوزستان استفاده کنم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، عبدالله ویسی اظهار کرد: با توجه به شرایط باشگاه در فصل قبل، بسیار کار سختی داریم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. حامی مالی خوبی به تیم ما اضافه شده و تلاش می کنیم تا مانند قبل شگفتی ساز شویم.

او افزود: در فصل نقل و انتقالات 20 بازیکن از جمع ما جدا شدند و  حدود 14 بازیکن جذب کردیم. اولویت ما در نقل و انتقالات جذب بازیکنان جوان و با تجربه بود که خدارا شکر به این مهم رسیدیم و امیدوارم بتوانیم بازی های زیبایی در لیگ برتر ارائه دهیم. تیم قهرمان لیگ ایران هستیم و مردم از ما انتظار بازی های درخشان دارند که کمی زمان نیاز هست تا بازیکان با یکدیگر به هماهنگی برسند.

ویسی درباره حضور یکساله اش در سپاهان اظهار کرد: شرایط خوبی برای من نبود و به همین دلیل از سپاهان جدا شدم. من تیم را در رده یازدهم تحویل گرفتم و ششم تحویل دادم اما متاسفانه به دلایلی عذر من را خواستند و به همن دلیل تصمیم گرفتم از این تیم جدا شوم.

سرمربی سابق سپاهان ادامه داد: ما نتایجی که در سپاهان گرفتیم، خوب بود اما برخی ها شانتاژ بازی کردند و هدفشان قهرمانی بود اما وقتی ما پیش از فصل با آنها صحبت کردیم، برنامه ریزی 3 ساله کردیم و به هیچ عنوان برنامه تیم ما در سال نخست قهرمانی نبود. به هرحال از سپاهان جدا شدم و تجربه بسیار بزرگی کسب کردم که امیدوارم بتوانم از آنها در استقلال خوزستان استفاده کنم.

 ویسی درباره شایعه قهر کردنش از استقلال خوزستان گفت: به هیچ عنوان این موضوع درست نیست و برای نخستین بار در طول دوران مربیگری ام 4 جلسه در تمرینات حضور نداشتم و دلیل آن پیدا کردن حامی مالی بود که خدارا شکر مشکل حل شد.

 او درباره بازیکنانش بیان داشت: بازیکنان استقلال خوزستان سفید امضا کردند و برای من افتخار است که با آنها کار کنم و امیدوارم بتوانیم تیم خوب و بانشاطی داشته باشیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان گفت: بازیکنان خوبی جذب کردیم و جونیور، بازیکن برزیلی نیز کیفیت خوبی دارد که امیدوارم با صدور  ITC بتواند به تیم ما کمک کند. بازیکنان برزیلی که به لیگ ایران می آیند در سال نخست شرایط خوبی ندارند اما باید روی آنها کار کرد تا ستاره تیم تان شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید