اسماعیل‌نژاد امتیازآورترین بازیکن ایران برابر استرالیا شد

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران برابر استرالیا را به خود اختصاص داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، روز دوم از دور دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2017، امروز پیگیرى شد و تیم ملی امید کشورمان در این روز از رقابت‌ها به مصاف تیم ملی والیبال استرالیا رفت و در پایان با نتیجه 3 بر یک موفق به پیروزى مقابل این تیم شد و به عنوان تیم نخست گروهش راهی مرحله بعدى مسابقات شد.

در پایان این مسابقه امین اسماعیل نژاد، پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران با کسب ١٧ امتیاز توانست عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در این مسابقه را به خود اختصاص دهد. پس از وی هم سلیم چپرلى به تنهایی ١٤ امتیاز برای ایران به دست آورد.

در طرف مقابل و در تیم استرالیا هم ویلیام لینکولن به تنهایی ١٩ امتیاز برای تیمش به دست آورد و امتیازآورترین بازیکن میدان لقب گرفت.

ملی‌پوشان امید کشورمان در مرحله نخست گروهی این رقابت‌ها مقابل چین تایپه، پاکستان و عراق به پیروزی رسیدند و به عنوان سرگروه راهی مرحله دوم شدند. شاگردان خوان سیچلو در دیدار بعدی خود در مقابل چین تن به شکست دادند اما امروز موفق شدند استرالیا را شکست دهند.

نوزدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از دوم مرداد به میزبانی اندونزی آغاز شده است و تا دهم مرداد ادامه خواهد داشت. در این دوره از مسابقات 16 تیم برتر آسیا حضور دارند.

دیدگاه تان را بنویسید