محرومیت سرخابی ها و ۷ باشگاه دیگر برای استفاده از بازیکنان جدید

چند باشگاه لیگ برتری به دلیل عدم پرداخت بدهی‌های خود نمی‌توانند از بازیکنان جدیدشان استفاده کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سازمان لیگ فصل گذشته در ابلاغیه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتری اعلام کرد که هر تیمی که بدهی داشته باشد، باید 10 درصد از قرارداد بازیکنانی که جذب می‌کنند را، به بدهی‌های خود اختصاص دهند. بر همین اساس، در فصل جدید برخی از باشگاه‌ها به دلیل عدم پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان جدید خود نمی‌توانند در هفته اول لیگ برتر از آنها استفاده کنند.

فریبرز محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان با تأیید این خبر به خبرگزاری تسنیم گفت: باشگاه‌ها برای گرفتن کارت بازی بازیکنان جدید خود باید از کمیته بین الملل، کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت بازیکنان مجوز بیگرند و این مجوز به تأیید دبیرکل فدراسیون فوتبال برسد. در صورتی که دبیرکل تأیید کند، رئیس سازمان لیگ می‌تواند مجوز صدور کارت‌ بازی‌ها را صادر کند.

وی افزود: تاکنون تیم‌های صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان، استقلال خوزستان، گسترش فولاد تبریز، ذوب‌آهن اصفهان، پارس جنوبی جم و سایپا مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود را گرفته‌اند. 9 باشگاه دیگر لیگ برتری هنوز نتوانسته‌اند مجوز گرفته و کارت بازی بازیکنان جدیدشان صادر نخواهد شد.

پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، پیکان، سپیدرود رشت، سیاه‌جامگان، پدیده، سپاهان و نفت‌تهران تیم‌هایی هستند که اگر تا فردا 10 درصد از قرارداد بازیکنان جدید خود را پرداخت نکنند، حق استفاده از بازیکنان جدید خود را نخواهند داشت.

هفته اول لیگ برتر فردا و جمعه برگزار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید