ریبری: هیچ کس دوست ندارد تعویض شود

ستاره فرانسوی قدیمی بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای مسائل مربوط به تیمش را نقد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فرانک ریبری، از یک دهه قبل در بایرن توپ می زند. به همین دلیل تمام زیر و بم‌‌های سرخ‌پوشان را خوب می‌شناسد. وی در گفت‌وگویی که با هفته‌نامه اشپورت‌بیلد انجام داد، مسائل تیمش را مورد ارزیابی قرارداد.

 

وی در مورد عملکرد تیمش اظهار داشت:می‌دانم که کسب قهرمانی بوندس‌لیگا، اولویت است.اما در جام حذفی باید مقابل دورتموند برنده می‌شدیم و رئال مادرید را با کمی خوش‌شانسی، شکست می دادیم.

ستاره قدیمی در مورد کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی سرخ‌پوشان نیز عنوان کرد:از نظر شخصی از فصل گذشته راضی نیستم.برای یک بازیکن، خروج یک بازیکن از میدان، خیلی سخت پذیرفتنی است.هیچ بازیکنی این را دوست ندارد اما نکته زیبا این است که توانستم حرفم را راحت بزنم.با کارلو آنچلوتی ارتباط کاری خوبی دارم و مرتب با هم در گفت‌وگو هستیم.

او افزود:34 ساله هستم اما وقتی آماده‌‌ام، می‌توانم در اوج بازی کنم. شاید مربی ترسیده که مصدوم شوم.

 

ریبری به کومان و تولیسو، دو هم‌تیمی و هم‌وطنش توصیه‌های نیز کرد.

وی اظهار داشت:برای کومان مهم این است زبان آلمانی را بهتر یادمی‌گیرد. چرا که باید بازیکن بتواند بفهمد تا زندگی و باشگاه را درک کند.تولیسو هم بازیکن جوان و خوبی است. به او گفتم که با اعتمادبنفس باید کارش را در مونیخ شروع کند. برایش توضیح دادم شعار «ما، ما هستیم» مونیخی‌ها،‌دقیقا معنای‌اش چیست.او باید درک کند در لیون بازی نمی‌کند بلکه عضو یکی از بزرگترین‌ باشگاه‌های دنیا است.چون در بایرن بازیکن مجبور است همیشه برنده شود و در اوج باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید