نمایندگان ایران راهی فینال رقابت های کاراته قهرمانی آسیا شدند

دو نماینده ایران با غلبه بر حریفان خود به دور پایانی رقابت‌های قهرمانی آسیا راه یافتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در سومین روز از رقابت های کاراته قهرمانی آسیا که در آستانه قزاقستان در جریان است، در وزن 55-کیلوگرم مجید حسن نیا ابتدا نماینده ازبکستان را 4 بر یک برد.

سپس نماینده قرقیزستان را یک بر صفر از پیش رو برداشت. حسن نیا در سومین مبارزه و در نمیه نهایی مقابل کاراته کایی از عربستان قرار گرفت و با نتیجه 6 بر 3 پیروز شد و به دور فینال راه یافت.

در وزن 60-کیلوگرم، امیرمهدی زاده در مبارزه اول موفق شد نماینده مالزی را 4 بر صفر شکست دهد. در ادامه نماینده ژاپن را 7 بر 2 مغلوب کرد و در نیمه نهایی مقابل حریفی از عربستان 4 بر 3 به برتری رسید و راهی دور پایانی شد. مهدی زاده در فینال به مصاف صدرالدین سایماتوف از ازبکستان می رود.

در بخش بانوان و در وزن 50-کیلوگرم، نسرین دوستی ابتدا نماینده فیلیپین را 5 بر یک برد. در دومین دیدار مقابل اندونزی 2 بر یک نتیجه را واگذار کرد و در جدول شانس مجدد هم 6 بر صفر به حریفی از ازبکستان باخت و از رسیدن به مدال بازماند.

در وزن 55-کیلوگرم ، فاطمه چالاکی پس از آنکه در مبارزه نخست کاراته کایی از کشور تایلند را 5 بر صفر از پیش رو برداشت. در دومین مبارزه 4 بر 3 مقابل نماینده ژاپن شکست خورد و در جدول شانس مجدد هم 3 بر صفر مقابل اندونزی نتیجه را واگذار کرد و به مدال نرسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید