والیبال ساحلی زیر ۲۱ سال جهان – چین

شکست ساحلی بازان ایران مقابل برزیل

تیم‌ ‌ملی "الف" والیبال ساحلی زیر ۲۱ سال ایران در سومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان برابر برزیل دو بر صفر شکست خورد اما به مرحله بعد صعود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسابقه‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان از امروز (چهارشنبه) و به میزبانی شهر نانجینگ چین آغاز شد که تیم‌ ‌ملی "الف" ایران با ترکیب جواد فیروزپور و علیرضا آقاجانی در سومین دیدارش رودرروی تیم برزیل قرار گرفت و در پایان با وجود تلاش های فراوان کاری از پیش نبرد و در  دو ست پیاپی مغلوب حریف قدرتمندش شد. با این باخت جوانان ایران به کار خود در دور گروهی پایان دادند.

در این دیدار که از گروه D برگزار شد تیم ایران در ست های اول و دوم به ترتیب  ۲۱ بر ۱۹ و ۲۱ بر ۱۵ برابر سلسائو شکست خورد.

در دور مقدماتی این رقابت‌ها 32 تیم در قالب هشت گروه چهار تیمی با یکدیگر مسابقه دادند و از هر گروه سه تیم به مرحله بعدی صعود کردند.

ملی‌پوشان کشورمان در دو مسابقه قبلی خود 2 بر یک نروژ را شکست داده و 2 بر یک نیز مغلوب هلند شده بودند.

تیم الف ساحلی ایران با یک برد، دو شکست و 4 امتیاز رتبه سوم جدول را به دست آورد و به مرحله بعد صعود کرد. تیم‌های برزیل با سه برد و شش امتیاز و هلند با دو برد و پنج امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم از این گروه به مرحله بعد صعود کردند.

تیم الف والیبال ساحلی زیر 21 سال ایران فردا (جمعه) به مصاف ایتالیا می‌رود و در صورت شکست این تیم با لتونی روبه‌رو خواهد شد.

ملی‌پوشان زیر ۲۱ سال ساحلی ایران در گروه D و با تیم‌های هلند، نروژ و برزیل هم‌گروه بودند.
هدایت تیم‌ ‌ملی ساحلی ایران بر عهده آرش رامسری است و کامران ذوقی به عنوان سرپرست ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید