قاسمی: مصدومیت‌های اخیر باعث شد نتوانم تمرینات خوبی را انجام دهم

آزادکار وزن ١٢٥ کیلوگرم تیم ملی گفت: دنبال بهانه نیستم اما مصدومیت‌های اخیر باعث شد نتوانم تمرینات خوبی را انجام دهم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کمیل قاسمی در خصوص کسب عنوان دوم در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در وزن ١٢٥ کیلوگرم اظهار داشت: مسابقات خیلی خوب و سطح بالا بود. تمامی مدعیان سنگین وزن نیز در مسابقات حضور داشتند و این باعث حساسیت بالای انتخابی تیم ملی شده بود.

وی خاطرنشان کرد: دنبال بهانه نیستم اما مصدومیت‌های اخیر باعث شد نتوانم تمرینات خوبی را انجام دهم و به سطح بالای آمادگی دست یابم.باید بگویم که گاهی اوقات، اصلا نمی‌شود.

قاسمی ادامه داد: مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی قانون است و باید به آن تمکین کرد، من هم از این قاعده مستثنی نیستم و روی تشک رفتم اما در نهایت دوم شدم.

آزادکار وزن ١٢٥ کیلوگرم تیم کشورمان عنوان کرد: برای تیم ایران و محمد طلایی بهترین‌ها را آرزو دارم و به یدالله محبی عزیز تبریک می‌گویم و امیدوارم نماینده خوبی در سنگین وزن باشد و افتخار بزرگی برای ایران بدست آورد.

نایب قهرمان جهان و المپیک در سنگین وزن گفت: در کشتی گاهی برد است و گاهی باخت و این به خواست و اراده خداست، من هم تسلیم این اراده هستم و باید قبول کنم. از دوستان و تمام همشهریان و حامیانم ممنون هستم و امیدوارم در آینده این محبت‌ها را جبران کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید