جواد کریمی: دوست دارم در کنار تیم امید باشم

پاسور 20 ساله تیم ملی جوانان ایران گفت: از ناحیه مهره 4 و 5 کمر دچار ناراحتی هستم و در حال حاضر شرایط بازی را ندارم و منتظر نظر پزشکان هستم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جواد کریمی، پاسور 20 ساله تیم ملی جوانان ایران که با توجه به شرایط سنی‌اش توانایی حضور در ترکیب تیم ملی زیر 23 سال را دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره احتمال همراهی‌اش با تیم امید با وجود آسیب دیدگی پس از مسابقه‌های قهرمانی جهان گفت: من امروز (دوشنبه) به اردو آمدم. به دلیل آسیب دیدگی که بعد از مسابقه‌های جوانان جهان داشتم، هم‌اکنون تست MRI، نوار عصب و عضله و EMG را انجام داده‌ام و جواب آزمایشات را با خود آورده‌ام تا به پزشک تیم ملی امید نشان دهم. پزشکان بیمارستان در نتیجه تست EMG گفتند که مهره چهارم و پنجم کمرم به همراه عصب‌های دیسک کمرم در فشار است.

پاسور آینده‌دار تیم ملی جوانان ادامه داد: من هم خیلی دوست دارم که به همراه تیم زیر 23 سال در مسابقه‌های قهرمانی مردان آسیا شرکت کنم اما حضورم منوط به حضور پزشکان تیم ملی است. در حال حاضر در ناحیه کمر درد دارم و شرایط بازی برایم مهیا نیست. خوان سیچلو با من صحبت کرده است و که من در تیم امید حضور داشته باشم.

کریمی درباره فشارهایی که در سال اخیر با توجه به شرایط سنی‌اش و حضور در رده‌های مختلف گفت: هرچند با توجه به شرایط سنی‌ام حضور در مسابقه‌های مختلف فشار زیادی را به من وارد می‌کند ولی از سوی دیگر اعتماد مربیان به من باعث شده تمرین‌هایم را افزایش و در کل انگیزه‌ام بسیار زیاد شده است.

پاسور تیم ملی جوانان درباره کسب عنوان پنجم جهان اظهار کرد: هدف ما قهرمانی است و از ابتدا با این هدف وارد مسابقه‌ها شدیم. متاسفانه ما به دو تیم لهستان و کوبا که عناوین اول و دوم جهان را کسب کردند، باختیم. تیم لهستان در دوره قبل مسابقه‌های قهرمانان جوانان جهان به عنوان قهرمانی دست یافته بود. ما واقعا بسیار تلاش کرده بودیم. هرچند باخت به کوبا شرایط را تغییر داد و ما را از قهرمانی دور کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید