اخوت: مدیران سرخابی قول حضور 4 بازیکن را به ما داده‌اند

مدیر تیم ملی امید، گفت: طبق قولی که مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به ما داده‌اند قرار است بزودی 4 بازیکن ملی‌پوش این دو تیم به اروی تیم امید راهی شوند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین اخوت درخصوص شرایط تیم امید، گفت: ما از 15 تیر ماه تمریناتمان را آغاز کردیم و روز به روز شرایط ما بهتر می‌شود. البته 8 بازیکن همراه ما نبودند اما با مساعدت باشگاه‌هایشان 4 بازیکن به ما اضافه شدند. شرایط اردویی ما خوب است و دغدغه ما بحث عدم حضور بازیکنان پرسپولیس و استقلال است. اما طبق قولی که مدیران این دو باشگاه به ما داده‌اند در روزهای آتی قرار است این نفرات به ما اضافه شوند تا با هماهنگی کامل وارد مسابقات شویم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به قول مدیران برای دادن بازیکنانشان خوش‌بین هستید، افزود: ما سعی می‌کنیم خوش بین باشیم و به مسائل مثبت نگاه کنیم. ما روی قول مدیران عزیز حساب کرد‌ه‌ایم و امیدوارم که این اتفاق بیفتند؛ البته آقایان تاج و ساکت به صورت مستقیم پیگیر حضور این 4 بازیکن هستند و می‌توانم بگویم که همه عوامل فدراسیون فوتبال پشت این تیم هستند تا با همه نفرات به مسابقات اعزام شوند.

مدیر تیم امید درباره وضعیت کلی این تیم، اظهار داشت: وضعیت کلی ما خوب است و کادر فنی بدون دغدغه کارهایش را انجام می‌دهد از طرفی هم شرایط اردویی خوبی داریم اما همه اهالی فوتبال حتما می‌دانند که مسابقات پیش رو مسابقات زیر 23 سال است، اما ما با بازیکنان زیر 21 و زیر 20 سال در این مسابقات شرکت می‌کنیم چرا که افق نگاه ما المپیک 2020 است. کار سختی در این مسابقات داریم اما این بازیکنان تا مسابقات المپیک به مرز پختگی می‌رسند تا بتوانند حضور پرقدرتی در المپیک داشته باشند.

اخوت درخصوص اینکه گفته می‌شود تیم امید بدشانس است و به دلیل همین بدشانسی‌ها در این 44 سال دچار ناکامی شده و المپیکی نشده افزود: اولین چیزی که باید بگویم این است که کنفدراسیون فوتبال اسیا روی مسابقات تیم‌های پایه برنامه‌ریزی خوبی ندارد و همیشه مسابقات این رده با مسابقات لیگ تداخل پیدا می‌کند. همین عدم برنامه‌ریزی مناسب باعث می‌شود که کادر فنی تیم ملی نتواند برنامه مناسبی بچیند. عدم برنامه‌ریزی مشکلی است که گریبان ما را می‌گیرد و ما این مسائل را به حساب بدشانسی نمی‌گذاریم بعضی مواقع هم بحث خطاهای فردی و انسانی بوده که اگر این مسائل نبود به موفقیت می‌رسیدیم. وقتی با یک اشتباه انسانی بازیکن محروم را به زمین می‌فرستیم کنفدراسیون فوتبال آسیا یا فدراسیون فوتبال چه گناهی دارد؟ این مسائل دیگر بدشانسی نیست که بخواهیم آن را گردن دیگران بیندازیم. ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا شاهد چنین مسائلی نباشیم.

وی افزود: طبق برنامه 24 تیر ماه به سمت بیشکک پرواز می‌کنیم و 28 تیر به مصاف قرقیزستان خواهیم رفت و مسابقه دوم ما اول مرداد به عمان است که اگر از این مرحله صعود کنیم مرحله بعد بهمن ماه در چین برگزار می‌شود. در حال حاضر از پرسپولیس صادق محرمی و از استقلال مجید حسینی، مهدی قائدی و امید نورافکن همراه ما نیستند که طبق قولی که داده شده قرار است بزودی به ما ملحق شوند.

مدیر تیم امید درخصوص امکانات این تیم و همچنین خبر خوبی که به هواداران خواهد داد گفت: درباره امکانات باید بگویم که همه چیز مهیا است و باید از فدراسیون فوتبال تشکر کنم که شرایط خوبی برای ما تدارک دیده است. درباره خبر خوب هم باید بگویم که انشاءالله آخر شب اول مرداد خبر صعود تیم امید را به مردم خواهیم داد که بهترین خبر است.

 

دیدگاه تان را بنویسید