توضیحات نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو درباره مصدومیت کیمیا علیزاده

دارنده مدال نقره رقابتهای جهانی تکواندو تاکید کرد که با وجود مصدومیت به خواست خود در فینال مبارزه کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کیمیا علیزاده دارنده مدال نقره رقابت های جهانی تکواندو، در ارتباط با مصدومیت خود گفت: من مصدومیتی داشتم که تا بازی آخر با من همراه بود و بسیار اذیتم کرد. استادم اجازه نمی داد مسابقه فینالم را بازی کنم؛ اما با خواست خودم بر روی شیاپ چانگ رفتم. برای مدال طلا در رقابت ها حاضر شدم؛ اما بنا به هر دلایلی نشد. از ملت ایران عذرخواهی می کنم و امیدوارم که در مسابقات بعدی رنگ مدالم را ارتقاء بدهم.

زهرا سروی، نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: بعد از ریکاوری چند روزه علیزاده، قرار است پزشکان نظر نهایی خود را برای کار درمانی که قرار است روی این ورزشکار انجام شود را اعلام کنند تا هماهنگی های لازم ترتیب داده شود. پزشک اعلام کرده که بعد از مسابقات جهانی ام آر آی مجدد از مچ پای کیمیا خواهد گرفت و اگر ضرورت به جراحی باشد، این کار انجام خواهد شد؛ اما اگر شرایط به گونه ای باشد که با کار فیزیوتراپی و آب درمانی بتوانند روند بهبود را پیش ببرند، قطعاً در آن راستا حرکت خواهند کرد.
وی ادامه داد: در مسابقات جهانی زانوی علیزاده آسیب دید که تا کنون هنوز هیچ پزشکی او را ویزیت نکرده است که ما نظرشان را برای ضرورت کار درمانی بدانیم. مشکل دیگر کیمیا توده دستش است که با کوچکترین ضربه ای ملتهب می شود. پزشکان معتقدند که باید این توده خارج شود؛ البته عمل سختی نیست. این مشکل هم از اولویت هایی است که با نظر پزشکان درمان خواهد شد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید