کیمیای تکواندوی ایران به میدان می آید

دکتر فیزیوتراپ کیمیا علیزاده گفت: در حال حاضر بعد از انجام آب درمانی، کارهای بدنسازی را با کیمیا شروع کردیم و از هفته بعد، دویدن و پریدن را آغاز خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارس جی پلاس، سارا جمهوری، دکتر فیزیوتراپ علیزاده درباره روند درمانی او اظهار کرد:  هم‌اکنون او در شرایط بسیار خوب و مساعدی به سر می‌برد. برای بهبود هرچه سریع‌تر و بهتر عضلات اطراف مچ پای علیزاده، روش درمان (ایزوکینیتیک) را برای او آغاز کردیم تا زودتر روند درمانی خود را طی کند و به صحنه مسابقه‌ها بازگردد. این نوع درمان کاملاً ایمن است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

وی گفت: در حال حاضر بعد از انجام آب درمانی، کارهای بدنسازی از جمله؛ حرکات درجا زدن را با کیمیا علیزاده شروع کردیم و از هفته بعد، دویدن و پریدن را آغاز خواهد کرد. هم‌اکنون او در شرایط بسیار خوب و مساعدی به سر می‌برد و بعد از اتمام کارهای دویدن و پریدن تا پایان اسفند، از فروردین وارد تمرین‌های ابتدایی تکواندو خواهد شد.

جمهوری با بیان اینکه بعد از ۴ ماه و از اواخر اردیبهشت، علیزاده می‌تواند تمرین‌های حرفه‌ای خود را آغاز کند، خاطرنشان کرد: روند درمان علیزاده دور از انتظار بود. به طوری که هم‌اکنون از نظر مچ پا مشکل خاصی ندارد و در شرایط ایده‌آل به سر می‌برد. تنها مشکل کنونی او فاشیا کف پاست که با انجام کارهای فیزیوتراپی و ماساژ مخصوص کف پا سعی می‌کنیم این مشکل را نیز هرچه سریع‌تر برطرف کنیم.

دکتر فیزیوتراپ کیمیا علیزاده در پایان پیرامون این پرسش که آیا او می‌تواند در مسابقه‌های جهانی ۲۰۱۷ تکواندو شرکت کند یا خیر؟ افزود: اگر این رقابت‌ها خرداد سال آینده برگزار شود، اجازه شرکت در این تورنمنت را ندارد. زیرا از نظر سطح قدرت و توان در حدی نیست که بتواند تحمل چنین رقابت‌های سنگینی را داشته باشد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید