مبلغ قرارداد استقلالی ها فاش شد/ این ارقام واقعی است؟

مسعود معینی عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال مدعی شده که مدیران این باشگاه مبلغ 8 میلیارد تومان از بودجه فصل آتی را پیشخور کرده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شاید یکی از دلایل صرف بودجه‌های فصل آتی از سوی مدیران باشگاه استقلال جذب 8 بازیکن با دستمزدهای یک میلیارد تومان باشد. این رویه دقیقا با  سیاستگذاری‌های وزارت ورزش و جوانان که بارها تاکید کرده باشگاه استقلال باید از پرداخت رقم‌های عجیب و غیرمنطقی دوری جوید در منافات است. البته منظور این نبوده که باشگاه استقلال بازیکن گرانقیمت به خدمت نگیرد. قطعا هدف این بوده که باشگاه استقلال دستمزدها را براساس قیمت واقعی بازیکنان پرداخت کند که در بسیاری از موارد بخصوص جذب شجاعیان که نزدیک به 3 میلیارد برای استقلال هزینه دربرداشته، این توصیه رعایت نشده است.

حسن بیت سعید

یک میلیارد و 300

استقلال اصرار زیادی به تخفیف گرفتن از بیت سعید داشت اما موفق نشد و این بازیکن با همین دریافتی قرارداد امضا کرد.

داریوش شجاعیان

2 میلیارد و 800

آبی‌های پایتخت برای خرید این بازیکن نزدیک به 2 میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه کردند که این رقم در نوع خود بسیار سنگین بود و به احتمال فراوان این بازیکن گرانقیمت‌ترین بازیکن استقلال در فصل آتی خواهد بود. یک میلیارد و 600 میلیون از این مبلغ هزینه دریافت رضایتنامه شجاعیان شده است.

جابر انصاری

 یک میلیارد و 100

انصاری که سال گذشته نتوانسته بود پول خوبی دریافت کند، این فصل با پیش کشیدن پیشنهادهای داخلی و خارجی مسوولان باشگاه را متقاعد کرد که به او مبلغ یک میلیارد و صد میلیون تومان پرداخت کنند تا دوباره به عضویت این تیم در بیاید.

امید ابراهیمی

یک میلیارد و 500

امید ابراهیمی هم در قبال دریافت یک میلیارد و 500 میلیون تومان حاضر شد قراردادش را با استقلال تمدید کند.

خسرو حیدری

 یک میلیارد و200

خسرو حیدری سال گذشته با دریافت یک میلیارد و 200 میلیون تومان لیگ شانزدهم را به پایان رساند که امسال با افزایش 20 درصدی برای استقلال توپ خواهد زد.

سید مهدی رحمتی

 یک میلیاردو500

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال هم شرایط مشابه خسرو حیدری را دارد، او نیز با امضای قرارداد سه ساله با استقلال همان مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان را دریافت خواهد کرد.

پژمان منتظری

 یک میلیاردو500

پژمان منتظری برای حضور دو ساله‌اش در باشگاه استقلال نزدیک به 3 میلیارد دریافت کرده است تا نام او هم در میان ستاره‌های میلیاردی وجود داشته باشد. او هر فصل 5/1 میلیارد می‌گیرد.

مجتبی جباری

 یک میلیاردو500

هر چند مسوولان باشگاه مدعی شدند جباری با رقمی بسیار مناسب به عضویت باشگاه در آمده است اما این بازیکن هم در فهرست بازیکنان 5/1 میلیاردی استقلال است.

 

دیدگاه تان را بنویسید