رونالدو در انتظار یک فرزند دیگر

رسانه‌های اروپایی از قریب الوقوع بودن اضافه شدن یک عضو جدید به خانواده مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید خبر داده‌‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هنوز زمان زیادی از تولد فرزندان دو قلوی رونالدو نمی‌گذرد که  اکنون خبری مبنی بر اضافه شدن یک عضو جدید به خانواده پنج نفره او شنیده می‌شود.

رونالدو که پیش از این یک پسر (کریستیانو جونیور) داشت و بعد از تولد فرزندانش حالا صاحب سه فرزند پسر است، این بار قرار است صاحب فرزند دختر شود.

چندی پیش تصاویری از رونالدو در کنار نامزد جدیدش جورجینا رودریگس منتشر و متعاقب آن شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه این زن اسپانیایی باردار است. اکنون اخباری در تأیید آن شایعات منتشر شده که حکایت از پنج ماه بودن فرزند چهارم رونالدو دارند و اینکه جنسیت او مؤنث است.

سان ماه گذشته هم گزارش کرده بود که رونالدو انتظار تولد فرزند جدیدش را می‌کشد و خبری نیز درباره مراجعه او و نامزدش به یک کلینیک ژنتیک برای انجام آزمایش‌های مربوط به سلامت و تعیین جنسیت جنین منتشر کرد. اکنون ظاهراً جورجینای 23 ساله به خانواده مهاجم 32 ساله رئال مادرید اعلام کرده که باردار است و اولین فرزند دختر رونالدو را در پایان ماه اکتبر به دنیا خواهد آورد.

یک منبع نزدیک به خانواده رونالدو به یکی از نشریات معروف پرتغال گفت: آنها برای ورود نوزاد جدید به زندگی‌شان بسیار خوشحال هستند. همه اعضای خانواده رونالدو، جورجینا را تأیید کرده‌اند و از رابطه میان او  و کریس راضی هستند.

جورجینا که یک رگه‌ آرژانتینی هم دارد، ماه ژوئن سال گذشته در یک فروشگاه عرضه پوشاک در مادرید با رونالدو آشنا شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید