جام کنفدراسیون‌ها ۲۰۱۷ - روسیه

بازی پرتغال و نیوزیلند، پرتماشاگرترین دیدار جام

پرتماشاگرترین و کم‌تماشاگرترین دیدارهای جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ روسیه با اعلام آمار و ارقام دقیق از سوی کمیته سازماندهی این رقابت‌ها مشخص شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در مجموع دیدارهای مرحله گروهی جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه که از شنبه هفته گذشته با شرکت 8 تیم در 2 گروه 4 تیمی به میزبانی شهرهای مسکو، سن پترزبورگ، کازان  و سوچی آغاز شده بود 449 هزار و 599 تماشاگر در ورزشگاه‌ها حضور یافتند.

در مرحله گروهی 12 بازی برگزار شد که دیدار تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و نیوزیلند در ورزشگاه سن پترزبورگ پرتماشاگرترین بود. 56 هزار و 290 تماشاگر این بازی را از نزدیگ نظاره‌گر بودند که با برتری 4 بر صفر پرتغالی پایان یافت.

در رده دوم پرتماشاگرترین دیدارهای مرحله گروهی جام کنفدراسیون‌های 2017 بازی تیم‌های ملی روسیه و نیوزیلند در افتتاحیه این رقابت‌ها در ورزشگاه سن پترزبورگ با 50 هزار و 251 تماشاگر قرار گرفت. در این بازی روس‌ها با 2 گل نیوزیلند را شکست داده بودند.

در مجموع نیز 134 هزار و 595 تماشاگر بازی‌های روسیه میزبان را در ورزشگاه‌ها نگاه کردند.

رویارویی نیوزیلند با مکزیک کم‌تماشاگرترین بازی جام کنفدراسیون‌ها با حضور 25 هزار و 133 نفر در ورزشگاه شهر سوچی معرفی شد. مکزیک در این بازی با نتیجه 2 بر یک پیروز شده بود.

تیم‌های ملی پرتغال، مکزیک، آلمان و شیلی از گروه‌های A و B به مرحله نیمه‌نهایی جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه صعود کردند. در این مرحله آلمان با مکزیک بازی می‌کند و پرتغال به مصاف شیلی می‌رود.

دیدار فینال 11 تیر ماه سال جاری در ورزشگاه سن پترزبورگ برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید