قانون جدید برای فسخ قرارداد بازیکنان فوتبال

پرونده بازیکنان فوتبالی که پیش از تاریخ ۲۱ خرداد قراردادشان را فسخ کرده اند براساس آئین نامه قبلی رسیدگی می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فریبرز محمودزاده درباره اینکه با توجه به مقررات جدید آئین نامه نقل و انتقالات آیا قرارداد‌هایی که پیش از تاریخ ۲۱ خرداد فسخ شده باشند، براساس آئین نامه قبلی مورد رسیدگی قرار می‌گیرند یا خیر، گفت: آئین نامه جدید نقل و انتقالات در روز‌های آتی به تصویب می‌رسد و تا زمانی که این امر محقق نشود تمام بند‌های مربوط به قرارداد‌ها براساس آئین نامه قبلی رسیدگی می‌شود.

وی افزود: بنابراین به پرونده تمام بازیکنانی که قرارداد خود را قبل از تاریخ ۲۱ خرداد فسخ کرده باشند، براساس آئین نامه قبلی رسیدگی می‌کنیم.

سرپرست کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درمورد فشار‌هایی که به این سازمان برای قرار گرفتن نام ۲۱ بازیکن بزرگسال در فهرست تیم‌های لیگ برتری وارد می‌شود، اظهار داشت: نمی‌دانم زمانی که تیم ملی ایران موفق شده با استفاده از جوان گرایی تیم‌های لیگ برتری به عنوان دومین تیم به جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کند و تمام مربیان و مدیران باشگاه‌ها از قانون حضور ۱۸ بازیکن بزرگسال در ترکیب تیم‌ها راضی هستند،چرا برخی دنبال تغییر این قانون هستند. به نظر می‌رسد نان دلالی یک عده قطع شده که اصرار دارند به جای ۱۸ بازیکن، ۲۱ بازیکن بزرگسال در ترکیب تیم‌ها قرار گیرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید