جام کنفدراسیون‌ها ۲۰۱۷ - روسیه

بازی افتتاحیه در گرم‌ترین روز سال همراه با ایده‌های جدید فن باستن

رئیس هواشناسی سن پترزبورگ از برگزاری بازی افتتاحیه جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ روسیه در گرم‌ترین روز این شهر از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، الکساندر کولسوف اعلام کرد که انتظار می‌رود بازی افتتاحیه جام کنفدراسیون‌های 2017  میان تیم‌های ملی روسیه و نیوزیلند فردا (شنبه) در ورزشگاه شهر سن پترزبورگ در گرم‌ترین روز سال 2017 میلادی برگزار شود.

وی اظهار داشت: پیش‌بینی ما این است که در زمان بازی افتتاحیه ورزش باد گرم با دمای هوای 20 تا 22 درجه بالای صفر را شاهد باشیم. فردا (شنبه) هوا گرم، آفتابی و خوب است.

خبر دیگر از روسیه حاکی از آن است که تیم داوری از کلمبیا قضاوت بازی افتتاحیه جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه را بر عهده دارد. ویلمار رولدانوم  از کلمبیا به اتفاق 2 هموطنش بازی روسیه و نیوزیلند را در ورزشگاه تازه ساخت سن پترزبورگ داوری می‌کند.

همچنین فن باستن، اسطوره پیشین تیم ملی هلند و فوتبال جهان که سمت مدیر توسعه‌ای فیفا را بر عهده دارد درباره آغاز جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه به خبرنگاران گفت: این رقابت‌ها بهترین محل برای آزمون تعویض بازیکن چهارم در وقت‌های اضافه است.

فن باستن که در شهر سن پترزبورگ با خبرنگاران صحبت می‌کرد گفت: جام کنفدراسیون‌ها فرصت و محل بسیار خوبی برای تست کردن سیستم‌های ویدئو چک و تعویض بازیکن چهارم در وقت‌های اضافه است.

جام کنفدراسیون‌ها از فردا (شنبه) تا 11 تیر ماه سال جاری به میزبانی روسیه در شهرهای مسکو، سن‌پترزبورگ، کازان و سوچی برگزار خواهد شد. در گروه A این رقابت‌ها روسیه، پرتغال، نیوزیلند و مکزیک حضور دارند و تیم‌های گروه B را نیز شیلی، کامرون، آلمان و استرالیا تشکیل می‌دهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید