شایان مصلح از دلایل ملحق شدنش به پرسپولیس می گوید

شایان مصلح در نهایت از میان دو گزینه بزرگ خود پرسپولیس را انتخاب کرد و شب گذشته رسما به قهرمان لیگ شانزدهم پیوست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در حالی که گفته می‌شد مصلح بازیکن فصل گذشته سپیدرود به استقلال نزدیک شده و مذاکرات زیادی هم با این باشگاه داشته، در نهایت پرسپولیس را انتخاب کرد و خشم هواداران آبی از این موضوع برانگیخته شد.

مدیربرنامه‌های مصلح شب گذشته اعلام کرد یکی از مسوولان باشگاه استقلال در جریان مذاکرات حرفی زده که باعث ناراحتی مصلح شده و تصمیم گرفته به رقیب استقلال بپیوندد. مصلح در تیم پایه‌های استقلال هم حضور داشته است.

مصلح بعد از پیوستن به پرسپولیس نوشت: پروردگارا هر خیر و نیکی بر من فرستی من به آن نیازمندم. بعد از دو سال سخت اما پر‌ از خاطرات شیرین، سپیدرود عزیزم و هواداران دوست داشتنی اش را به خدا سپردن برایم سخت بود.از همین جا از تمام مجموعه هواداران و بازیکنان و کادر فنی سپیدرود به ویژه علی آقای نظر محمدی که زحمات زیادی در این دو سال برایم کشید و مثل برادر بزرگتر هوایم را داشت تشکر می‌کنم.

اما این چند مدت پر استرس برایم با پیوستن به تیم بزرگ پرسپولیس به خیر گذشت و ان شالله از امروز‌ در خدمت این تیم و هوادارانش هستم و با تمام وجود برایشان در میدان حاضر خواهم بود تا بتوانم نماینده شایسته ای از استان گیلان و شهر رودبار در این تیم بزرگ باشم.همچنین جا دارد از عبدالمهدی نوری که به عنوان وکیل کمکم کرد تشکر کنم.

اما حرف آخرم: نه اهل کل کل هستم نه اهل کری خواندن نه اهل عدد نشان دادن و این کارها.آمده بودم بی حاشیه باشم مثل همیشه که بی حاشیه بودم اما چه کنم که تقدیر خدا اینگونه بود که در انتخابم فضای رقابتی پیش آمد. به خودم گفتم هر کدام از این دو تیم بزرگ را انتخاب کنی هواداران تیم رقیب ناراحت میشوند. به خودم قول دادم بعد از انتخابم از همه هواداران تیم رقیب بخاطر محبت هایی که داشتند تشکر کنم و از آن ها بخواهم به انتخابم احترام بگذارند و برایم دعا کنند تا بتوانم بعد از این هم بدون حاشیه به فوتبالم ادامه دهم.

آن چه برای من اهمیت دارد اخلاق است و اخلاق را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کنم دست تمام کسانی که بعد از انتخابم به من توهین کردند را می‌فشارم و از آن ها می خواهم از این به بعد برای عاقبت بخیری ام دعا کنند، چون فوتبال ارزش بی حرمتی کردن به دیگران را ندارد.

متاسفانه فضایی پیش آمد که عده ای گفتند شایان بخاطر پول به پرسپولیس رفته در جواب آن ها دو نکته می گویم شایان مصلح همان کسی است که در کنار غیرت رفقایش با بی پولی سپیدرود را از لیگ دو به لیگ برتر آوردند و اما نکته دوم پیشنهاد استقلال و پرسپولیس برابر بود کما اینکه آپشن های استقلال بهتر بود اما سربسته می گویم من عزتم برایم از پول مهم تر بود و جایی را انتخاب کردم که برایم بیشتر احترام قائل شدند و به من و نداری باشگاه سپیدرود طعنه نزدند.

با این حال از کسی دلگیر نیستم و از خداوند برای همه رقیبان و رفیقانم آرزوی موفقیت می کنم و از امروز با تمرکز کامل به موفقیت خودم و موفقیت پرسپولیس فکر می‌کنم.

دیدگاه تان را بنویسید