سومی تیم ملی مچ اندازی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا

ملی پوشان مچ اندازی کشورمان با کسب 2 مدال طلا، 2 مدال نقره و 4 مدال برنز بر سکوی سوم آسیا ایستادند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رقابت ها آسیایی 2017 مچ اندازی در رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و پیشکسوتان در دو بخش بانوان و آقایان همچنین در دسته جانبازان و معلولین با حضور 14 کشور و بیش از 800 ورزشکار در ساحل بوستری قرقیزستان برگزار و با معرفی قهرمانان آسیا به پایان رسید. 

تیم ملی کشورمان با ترکیب 11 نفره ی خود فقط در بخش آقایان شرکت نمود و با کسب 2 مدال طلای قربانعلی ابراهیمی وزن 70 کیلو گرم و نعمت غفاری نیا وزن 110 کیلو گرم، 2 مدال نقره ی ابراهیم ایری وزن 75 کیلو گرم و علی راستگو وزن 100 کیلوگرم و همچنین 4 مدال برنز محمد قاسمی وزن 55 کیلو گرم، اکبر حبیب الله زاده وزن 65 کیلو گرم، بابک فرجی الهی وزن 70 کیلو گرم و سخید ایزدی وزن 75 کیلو گرم موفق شد بعد از قزاقستان و قرقیزستان سکوی سوم آسیا را به نام خود ثبت کند. 

مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا با حضور ۱۲ تیم و بیش از ۵۰۰ ورزشکار در شهر آلماتی قزاقستان در شرایطی آغاز شد که در روز نخست رقابت‌ها در بخش مستر پیگیری شد.

در بخش بانوان، ایران امروز ۴ نماینده داشت که مریم مهران فرد در وزن ۷۰ کیلوگرم توانست در دو دست راست و چپ به مدال طلا دست پیدا کند.

ماهرخ سادات احمدپناه در وزن ۸۰ کیلوگرم موفق شد در دو دست راست و چپ مدال طلا را به ارمغان بیاورد.

در وزن ۸۰+ کیلوگرم و در دست راست سونیا امیرشقاقی به مدال نقره دست پیدا کرد و رویا مهبودی برنز گرفت. همچنین در دست چپ رویا مهبودی به مدال نقره رسید و سونیا امیرشقاقی به مدال برنز دست پیدا کرد. در این دسته ورزشکار کشور قزاقستان توانست در هر دو دست راست و چپ به مدال طلا دست پیدا کند.

تیم ملی مچ اندازی بانوان ایران برای نخستین بار به مسابقات آسیایی اعزام شده است.

مسابقات قهرمانی آسیا تا روز ۳ شهریورماه در قزاقستان ادامه دارد و نمایندگان ایران در بخش جوانان و بزرگسالان در روز‌های آینده به مصاف رقبای خود می‌روند.

مسابقات آسیایی مچ اندازی طی روزهای 16 لغایت 20 خرداد ماه به میزبانی بوستری قرقیزستان برگزار شد. جلال نادمی دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به عنوان سرپرست ملی پوشان کشورمان را همراهی میکرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید