فدراسیون فوتبال عربستان رسما عذرخواهی کرد

به دنبال حرکت شرم‌آور اعضای تیم ملی فوتبال عربستان سعودی پیش از بازی‌شان برابر استرلیا، مسئولان فوتبال این کشور عذرخواهی کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فدراسیون فوتبال عربستان سعودی بابت رفتار ناشایست اعضای تیم ملی این کشور پیش از بازی شب گذشته (پنجشنبه) برابر استرالیا در چارچوب دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی 2018 عذرخواهی کرد.

پیش از این بازی که با پیروزی 3 بر 2 استرالیای میزبان خاتمه یافت، یک دقیقه سکوت برای ادای احترام به قربانیان حملات تروریستی اخیر لندن برقرار شد اما بازیکنان عربستان سعودی اهمیتی برای آن قائل نشدند و به گرم کردن خود ادامه دادند که با واکنش تند هواداران استرالیایی مواجه و از سوی آنها «هو» شدند.

فدراسیون فوتبال عربستان سعود با انتشار بیانیه‌ای ضمن عذرخواهی بابت رفتار ملی‌پوشان این کشور، تأکید کرده است که این اقدام آنها با هدف آزرده خاطر کردن میزبان و هوادارانش نبوده است.

در این بیانیه آمده است: بازیکنان به هیچ عنوان قصد بی‌احترامی کرد به یاد و خاطره قربانیان یا آزرده خاطر کردن بازماندگان آنها را نداشتند.

در میان قربانیان حملات تروریسی سوم ژوئن در لندن، دو زن استرالیایی 21 و 28 ساله هم حضور داشتند و به همین دلیل فدراسیون فوتبال استرالیا طی بیانیه‌ای در روز پنجشنبه اعلام کرد که هم این کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تیم ملی عربستان صعود قبول کرده‌اند که برای ادای احترام به قربانیان آن حادثه قبل از بازی دو تیم در آدلاید یک دقیقه سکوت در ورزشگاه حمکفرما شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید