طاهری: چرا استقلال باید به این روز بیفتد که پیشکسوتانش علیه هم حرف بزنند؟!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شکست برابر العین باعث شده که پیشکسوتان هم به توهین کرده و جواب یکدیگر را بدهند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بیژن طاهری، درباره تنش‌های اخیر بین علیرضا منصوریان و حسن زمانی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: پس از بازی با العین امارات، برخی اتفاقات در باشگاه افتاد و چند دستگی به وجود آمد. این چند دستگی از اول فصل هم بود، اما بروز داده نمی‌شد. بعد از برد پرسپولیس همه یکدست شده و صدای مخالفان هم در نمی‌آمد.

وی افزود: متأسفانه شکست برابر العین باعث شده پیشکسوتان به توهین کرده و جواب یکدیگر را بدهند. جو بدی در استقلال ایجاد شده است. در استقلال نه پیشکسوتان تصمیم‌گیرنده هستند نه تماشاگران، کسانی که تصمیم‌گیرنده هستند باید جوی در خور شأن استقلال به وجود بیاورند. در حال حاضر می‌بینیم عضو هیئت مدیره استقلال علیه سرمربی و سرمربی علیه هیئت مدیره صحبت می‌کند. پیشکسوتان هم که در رسانه‌ها جواب همدیگر را می‌دهند.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه «در چند سال اخیر چنین بی‌بند و باری در استقلال ندیده بودم»، خاطرنشان کرد: استقلال نتیجه ضعیف‌تر از این هم گرفته، اما هیچ‌کس این‌طور صحبت نکرده است. این موضوع به دلیل عدم مدیریت قوی در باشگاه استقلال است، مدیری که بگوید فلانی حرف نزن و تصمیم‌گیرنده من هستم. چرا باید باشگاه به این روز بیفتد که پیشکسوتانش علیه هم حرف بزنند؟!

طاهری همچنین تصریح کرد: این کارها در شأن باشگاه نیست. در این بین تنها کسانی که ضرر می‌کنند، تماشاگران هستند، تماشاگرانی که از اتفاقات اخیر دل‌مُرده هستند. آنها نمی‌دانند دل‌شان را به چه چیزی خوش کنند. متأسفانه مدیریت قوی در استقلال وجود ندارد. وقتی 100 نفر برای استقلال تصمیم‌ بگیرند، نتیجه‌اش همین می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید