دوگاری: توتی اگر اسطوره بود بیش از یک بار با رم قهرمان می‌شد

بازیکن سابق تیم ملی فرانسه معتقد است که کاپیتان پیشین تیم فوتبال رم را نباید جزو اسطوره‌های دنیای فوتبال قرار داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کریستوف دوگاری می‌گوید فرانچسکو توتی جزو اسطوره‌های دنیای فوتبال نیست چرا که به اندازه کافی با رم جام نبرده است.

دوگاری 45 ساله که یک فصل از دوران بازیگری‌اش را در میلان سپری کرد و سال 1998 هم با فرانسه قهرمان جام جهانی و دو سال بعد قهرمانی یورو شد، درباره توتی که در 25 سال حضورش در جالوروسی تنها یک بار قهرمان سری A شد و دو بار فاتح جام حذفی ایتالیا، به رادیو RMC گفت: من نمی‌‌توانم توتی را در زمره اسطوره‌ها قرار دهم. اگر او چنین بازیکن قدرتمندی بود، رم بیش از یک بار قهرمان سری A می‌شد. برای اسطوره شدن باید بیشتر از این‌ها جام برد.

دوگاری افزود: البته بازیکنی که ما درباره‌اش صحبت می‌کنیم یک بازیکن فوق‌العاده در فوتبال باشگاهی است. داستان دوران بازیگری او رمانتیک است ضمن اینکه او گل‌های فراوانی هم به ثمر رسانده است اما من نمی‌توانم او را جزو بهترین‌های تاریخ بدانم. اینکه او قهرمان جام جهانی شده است درست اما او در آن تورنمنت هم نقش پررنگی نداشت. او در جام جهانی خیلی بازی نکرد. توتی هرگز آنطور که باید و شاید به اهدافش نرسید. اینکه نخواست رم را ترک کند یا اینکه هرگز پیشنهاد قابل توجهی نداشت را نمی‌دانم.

 

دیدگاه تان را بنویسید