زمان قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز شانزدهم خردادماه در کوالالامپور برگزار می‌شود تا نماینده کشورمان در این مرحله حریف دور بعدی خود را بشناسد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز به پایان رسید و از بین سه تیم ایرانی حاضر در این مرحله، تنها پرسپولیس بود که جواز حضور در مرحله بعدی را پیدا کرد تا تنها تیم ایرانی در مرحله یک چهارم نهایی باشد.

در این مرحله در غرب آسیا پرسپولیس از کشورمان، الاهلی و الهلال از عربستان و العین از امارات حضور دارند تا با برگزاری دو بازی رفت و برگشت دو تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این مسابقات شناخته شوند. مراسم قرعه کشی روز شانزدهم خرداد برگزار خواهد شد.

شانس دو به یک پرسپولیس

با توجه به حضور دو تیم عربستانی و یک تیم اماراتی، شانس انجام یک بازی خانگی برای پرسپولیس دو به یک کم می‌شود. سرخ پوشان تهران تنها در صورتی که با قرعه العین مواجه شوند، می‌توانند یک دیدار خانگی و در مقابل هواداران شان داشته باشند. در غیر اینصورت سرخ پوشان در این مرحله هیچ دیدار خانگی نخواهند داشت.

عمان، میزبان نه چندان خوب برای ایرانی‌ها

با توجه به این که مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه است، گرمای شدید هوا می‌تواند بر کیفیت این بازی‌ها تاثیر بگذارد. به خصوص اگر قرار باشد این دیدارها در کشورهای عربی برگزار شود.

در همه بازی‌های مراحل قبلی، کشور عمان میزبان همه تیم‌های ایرانی در مقابل عربستانی‌ها بوده. عمانی‌ها در عمل نشان دادند به دلیل نزدیکی به کشور عربستان به هیچ وجه میزبان مناسبی برای تیم‌های ایرانی نبوده و ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط بیشتر از آن که به هواداران تیم های ایرانی بعنوان میزبان سرویس دهد، در خدمت و در اختیار تیم های عربستانی بوده است. 

الهلال و الاهلی به دنبال میزبانی در بحرین

به نظر می‌رسد بهتر باشد پرسپولیسی‌ها از هم اینک به دنبال میزبان جدیدی برای مقابله با تیم های عربستانی باشند. همانطور که احتمالا عربستانی‌ها هم در صورت مقابله با پرسپولیس ترجیح می‌دهند کشور دیگری را به جای قطر بعنوان میزبان خود معرفی کنند. گفته می شود الاهلی و الهلال قصد دارند بحرین را به عنوان میزبان جدید خود در صورت رویارویی با پرسپولیس معرفی کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید