پرسپولیس با برد به رختکن رفت

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در نیمه اول مقابل لخویا به برتری برسد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دیدار برگشت لخویا و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 23:30 امشب در  ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفته‌اند که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده کشورمان به پایان رسید. تک گل پرسپولیس را چیکو فلورس مدافع لخویا در دقیقه 23 به اشتباه در درون دروازه تیم خودش جای داد.

لخویا در این دیدار با ترکیب قاسم برهان، محمد موسی، احمد یاسر، چیکو فلورس، خالد مفتاح، اسماعیل محمد، لوئیز جونیور، نام تائه هی، کریم بودیائف، علی الموئز و یوسف مساکنی راهی میدان شد.

برای پرسپولیس در این مسابقه؛ علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی راهی میدان شده‌اند.

دقیقه 9: چیکو فلورس روی یک ضربه سر از ضربه ایستگاهی ارسالی، دروازه پرسپولیس را تهدید کرد.

دقیقه 23: فرار تند و تیز امیری از جناح راست و پاس خوب او به طارمی، این بازیکن را در موقعیت تک به تک با  برهان قرار داد. طارمی این بار سعی کرد توپ را به امیری پاس دهد که این توپ در بین را به پای فلورس برخورد کرد و درون دروازه لخویا جای گرفت.

دقیقه 31: مهدی طارمی می‌توانست گل دوم پرسپولیس را این بار روی اشتباه دروازه‌بان این تیم به ثمر برساند اما ضربه او در حالی که برهان دور از دروازه‌اش بود به کنار دروازه لخویا برخورد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید