حمید درخشان در گفتگو با جی پلاس:

می توانیم هوشمندانه لخویا را ببریم/ نباید بگذاریم بازی به پنالتی کشیده شود

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس باید مقابل لخویا هوشیارانه به میدان برود و نگذارد کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

لینک کوتاه کپی شد

حمید درخشان مربی سابق پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، بازی امروز (سه شنبه) این تیم برابر لخویای قطر را یک بازی حساس و سخت برای بازیکنان دانست و گفت: پرسپولیس باید در تهران کار لخویا را تمام می کرد  تا امروز با خیالی آسوده به مصاف این تیم برود که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. امشب هم بچه ها باید هوشیار باشند و تلاش کنند که گلی دریافت نکنند. وقتی در زمین حریف گل می خوری جبران آن سخت است. اگر پرسپولیس گل نخورد می تواند از فرصت هایی که به دست می آورد بهترین بهره را ببرد.

وی افزود: پرسپولیس باید با آرامش بازی را شروع کند و نباید عجله ای برای رسیدن به گل داشته باشد. بازیکنان باید بدانند که این بازی می تواند به وقت اضافه و ضربات پنالتی هم کشیده شود. پس 120 دقیقه، فرصت مناسبی برای ضربه زدن به تیم لخویا است.

این بازیکن پیشین تیم پرسپولیس درباره رفتن بازی به ضربات پنالتی و شانس پیروزی پرسپولیس هم به جی پلاس گفت: شانس تیم ها در ضربات پنالتی 50 به 50 مساوی است. اما فکر می کنم اگر به پنالتی کشیده شود به سود پرسپولیس نخواهد بود. پرسپولیس در بازی های قبلی شانس خودش را در پنالتی ها امتحان کرده و در این آزمون موفق نبوده است. البته فشار روانی پنالتی از دست رفته بازی قبل هم می تواند تاثیر گذار باشد. امیدوارم بازی به پنالتی کشیده نشود و پرسپولیس در وقت قانونی بازی را ببرد.

درخشان نحوه بازی پرسپولیس در مقابل تیم های حاشیه خلیج فارس را ستود و گفت: این بازیکنان دو سال است که کنار هم بازی می کنند و به یک درک تیمی خوب رسیده اند. البته قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر توانست اعتماد به نفس خوبی را به تیم تزریق کند و همین امر باعث شده آنها در آسیا هم بازی روانی را به نمایش بگذارد. البته این بازی زیبا همراه با نتیجه زیبا نبوده است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید