۳ نامزد عنوان باارزش‌ترین بازیکن NBA معرفی شدند

اسامی ۳ کاندیدای نهایی عنوان با ارزش‌ترین بازیکن فصل لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا اعلام شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، لیست 3 کاندیدای نهایی کسب عنوان با ارزش‌ترین بازیکن فصل لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA MVP)  اعلام شد و جالب اینکه نام لبران جیمز، فوق ستاره تیم کلیولند کاوالیرز در بین آنها نیست.

راسل وستبروک از اوکلاهماسیتی تاندر، جیمز هاردن از هیوستون راکتس و کاوای لنارد از سان‌آنتونیو اسپرز،‌ 3 نامزد نهایی به دست آوردن عنوان با ارزش‌ترین لیگ هستند و لبران جیمز با وجودی که آمار خارق‌العاده‌ای در پلی‌آف از خود به جا گذاشته در بین 3 بازیکن نهایی نیست.

وستبروک، دومین بازیکن تاریخ لیگ است که میانگین آماری (امتیاز، ریباند و پاس گل) 2 رقمی داشته و هاردن نیز علاوه بر کسب 55 پیروزی با راکتس به طور متوسط 29 امتیاز، 11 پاس گل و 8 ریباند در هر بازی داشته است. لنارد نیز در هر دیدا به طور متوسط 2505 امتیاز، 5.8 ریباند و 3.5 پاس گل برای اسپرز به دست آورده است. این برای نخستین بار از سال 2007 است که لبران جیمز در بین 3 کاندیدای نهایی عنوان MVP قرار ندارد. 

جیمز در این مورد گفت: تنها وظیفه من این است که تلاش کنم در هر بازی برای تیمم MVP باشم و هم تیمی‌ها و تیمم را در شرایط کسب موفقیت قرار دهم. من باید تیمم را به قهرمانی برسانم. من  و این لیگ، همه می‌دانیم که چه تاثیری در جدول رده بندی داشته‌ام. 

 

اریک اسپولسترا از میامی، گرگ پاپاویچ از سان آنتونیو و مایک دی‌آنتونی از هیوستون نیز نامزدهای دریافت عنوان مربی سال لیگ هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید