درویش‌پور به بیگی‌ باخت و برنز گرفت

علیرضا درویش‌پور مقابل میلاد بیگی تکواندو‌کار ایرانی الاصل تیم ملی جمهوری آذربایجان در مرلحه یک چهارم نهایی شکست خورد و مدال برنز گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مبارزه هوگوپوشان کشورمان در دومین روز از رقابت های تکواندو در چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی در ٦وزن مردان و بانوان در ورزشگاه "اسپرت هال" باکو در حالی آغاز شد که علیرضا درویش‌پور نماینده وزن 80- کیلوگرم در نخستین دیدار باید برابر "ماریو فریر"از موزامبیک به روی شیاپچانگ می رفت، اما حریفش انصراف داد.

در مرحله یک‌چهارم نهایی،‌ علیرضا درویش‌پور با نتیجه 16 بر 12 حریف اردنی را شکست داده بود.

یکی از حساس ترین دیدارهای مبارزات تکواندو در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، امروز(چهارشنبه) در فینال مسابقات وزن 80- کیلوگرم برگزار شد. جایی که آن سوی شیاپ‌چانگ میلاد بیگی ستاره ایرانی‌ الاصل تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان قرار داشت و آن سوی دیگر، علیرضا درویش پور جوان جویای نام تیم ملی تکواندوی ایران با مربیگری فریبرز عسکری پای در این آوردگاه گذاشت بود.

این رقابت‌ها در راند اول 6 بر سه به سود میلاد بیگی تمام شد. راند دوم این رقابت با نتیجه 18 بر 4 به پایان رسید و در پایان این دیدار با نتیجه 24 بر 4 به سود نماینده تیم ملی جمهوی آذربایجان به پایان رسید و این بار بازهم شاگرد رضا مهماندوست برنده این دیدار شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید