دفاع ناچو از خودش بابت جنجالی که در پایان دربی مادرید به پا کرد + عکس

مدافع رئال مادرید با حرکتی که در پایان بازی تیمش برابر اتلتیکو انجام داد، خشم بسیاری از هواداران تیم میزبان را برانگیخت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در پایان بازی چهارشنبه شب تیم‌های فوتبال اتلتیکو و رئال مادرید در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گروهی از بازیکنان رئال مادرید به سمت سکوها رفتند و در میان آنها ناچو با پهن کردن پرچم رئال مادرید و سرخیو راموس با گرفتن پرچم اسپانیا که روی آن نشان باشگاه رئال مادرید بود، خشم هواداران اتلتیکو مادرید را برانگیختند.

حرکتی که ناچو انجام داد مشابه همان کاری بود که کوکه، هافبک اتلتیکو مادرید سال 2014 پس از پیروزی تیمش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، انجام داد. او اما تأکید داشت که حرکتش به قصد توهین به هواداران همشهری قرمزوسفیدپوش نبوده است.

ناچو گفت: من این حرکت را برای مادریدی‌ها انجام دادم چون آنها به خاطر حمایتی که از ما کردند، لیاقت چنین تقدیری بودند. من قصد نداشتم به هیچ کسی توهین کنم.

مدافع کهکشانی‌ها که این فصل برای او فصلی فوق‌العاده بوده است، ادامه داد: من همیشه با صداقت حرفم را زده‌ام. مادرید خانه من است و اینجا به من خوش می‌گذرد. فصل‌های قبل برای من پیچیده بودند و سخت می‌گذشت. من می‌خواستم بیشتر بازی کنم اما می‌دانستم که کار سختی دارم. به نظر خودم من هر کاری که می‌شد برای رئال مادرید انجام داده بودم اما همیشه شک و تردید‌هایی وجود داشت. خوشحالم که تصمیم گرفتم بمانم و امیدوارم که هر سال برایم مانند امسال سپری شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید