بوژ: بازگشت آژاکس به فینال رقابت‌های اروپایی، پیروزی فوتبال است

سرمربی تیم فوتبال آژاکس آمستردام صعود شاگردانش به فینال لیگ اروپا را اتفاقی خوشحال کننده برای تمامی اهالی دنیای فوتبال دانست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال آژاکس شب گذشته (پنجشنبه) با وجود شکست 3 بر یک در خانه لیون فرانسه به لطف پیروزی‌ 4 بر یکش در بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، جواز حضور در فینال استکهلم را کسب کرد.

پیتر بوژ، سرمربی قرمزوسفیدپوشان آمستردام، در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: این بازیکنان با وجود تنشی که در بازی وجود داشت، موقعیت‌هایی به دست آوردند و یک گل زدند. تا دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد اما از آن به بعد همه چیز برای ما بد پیش رفت. لیون از آن زمان به بعد به این باور رسید که می‌تواند نتیجه بازی رفت را جبران کند و هوادارانش هم حمایت پرشورتری انجام دادند و ما فهمیدیم که کارمان چقدر سخت شده است. بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم «وحشت نکنید». در پایان بازی اما به خصوص بعد از اخراج نیک ویرگور، کار ما واقعاً سخت شد. به هر صورت ما موفق شده‌ایم به فینال برسیم و این اتفاق زیبایی است. شما می‌توانید آن را یک پیروزی برای فوتبال بدانید.

بوژ که شاگردانش در فینال لیگ اروپا باید با منچستریونایتد روبه‌رو شوند، ادامه داد: بازی فینال زیباست به شرطی که آن را ببری.

در همین حال برونو ژنسیو، سرمربی لیونل هم که با وجود حذف تیمش از عملکرد شاگردان خود راضی بود، گفت: من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آنها واقعاً تلاش خودشان را برای رسیدن به فینال انجام دادند اما موفق نشدند. آنها فوق‌العاده بازی کردند و واقعاً آژاکس را به دردسر انداختند. متأسفانه تلاش‌شان کافی نبود.

فینال لیگ اروپا 24 می (سوم خرداد) در استکهلم برگزار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید