پیام تبریک شیخ سلمان به تیم ملی فوتبال ساحلی

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درخشش تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در رقابت های جام جهانی و کسب عنوان سومی این رقابت ها را تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا ،(AFC) طی پیامی از تیم فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران بخاطر موفقیت در کسب مقام سوم جام جهانی تمجید کرد  و کسب این عنوان ارزشمند را تبریک گفت.

 تیم ملی فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران بامداد یکشنبه در دیدار رده بندی جهانی فوتبال ساحلی جام جهانی 2017 باهاما ،ایتالیا را 5-3 شکست داد و به مقام سوم رسید.

 پس از راهیابی ژاپن به جمع 4 تیم برتر جهان در سال 2005، در بیش از یک دهه اخیر این اولین بار است که یک تیم آسیایی است به جمع چهار تیم پایانی مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی جهان راه پیدا می کند.

رئیس  AFC   در  پیام تبریک خود گفت: " من به نمایندگی از طرف خانواده فوتبال آسیا، به جمهوری اسلامی ایران برای عملکرد با شکوه خود در باهاما، که با کسب مقام سومی تاریخی به اوج خود رسید،تبریک می گویم."

"از ایران به عنوان قهرمان امسال  فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا ، انتظار زیادی می رفت، اما آنها این انتظارات را برآورده کرده و واقعا مایه افتخار آسیا شده اند".

 

دیدگاه تان را بنویسید