عالیشاه به شیراز می رود؟!

رسول فلاح می‌گوید نباید بقای فجرسپاسی در لیگ یک را به یک نفر اختصاص داد. او هم‌چنین از تلاش این تیم برای جذب امید عالیشاه خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز پس از ۲۹ هفته قرار گرفتن در منطقه سقوط لیگ آزادگان، در هفته پایانی توانست با پیروزی سه بر دو مقابل آلومینیوم اراک خود را از این منطقه جدا کند و در این رقابت‌ها باقی بماند.
سرپرست باشگاه فجر سپاسی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط فجرسپاسی در فصل ۹۶-۹۵ لیگ آزادگان که در هفته پایانی توانستند در لیگ آزادگان بمانند، گفت: من ابتدا باید از زحمات سرهنگ قنبری تشکر کنم که از ابتدای فصل مدیرعامل این تیم بود و شرایط را برای آغاز کار فجر در لیگ برتر فراهم کرد. اواخر سال ۹۵ بود که به من ابلاغ شد که چند بازی در باشگاه فجر سپاسی باشم. من سعی کردم در این مدت حواشی را از این تیم دور کنم. در ۶ بازی آخر اعضای تیم با هم تصمیم گرفتیم که با یاری خدا و توسل به فاطمه زهرا این بازی‌ها را شکست نخوریم. ما این بازی‌ها را والفجر یک تا ۶ نامگذاری کردیم که خدا هم کمک کرد که این مجموعه بی‌آلایش با سرمربی بزرگ و بازیکنان با شخصیتش همه توان‌شان را بگذارند در لیگ یک بماند. خدا رو شکر در روز تولد حضرت ابوالفضل توانستیم این امر را تحقق ببخشیم.
او در ادامه درباره شرایط این تیم برای فصل آینده خاطرنشان کرد: چهار پنج روز است که بازی‌ها تمام شده است. باید مسوولان سپاه تصمیم بگیرند که من در این پست بمانم یا نه. مطمئنا با وجود سردار غیاثی که هم فردی ارزشی و هم فوتبالی است و زیر و بم فوتبال را می‌داند، همانند تصمیمی که در ۲۸ اسفندماه گرفت را اتخاذ می‌کند. همه فجر سپاسی را چه اهل استان فارس و چه خارج از این استان دوست دارند و می‌خواهند که نتیجه بگیرد.
فلاح در پاسخ به این سوال که آیا غلامحسین پیروانی برای سال آینده هم سرمربی فجر سپاسی باقی می‌ماند، تصریح کرد: من ارادت خاصی نسبت به غلامحسین پیروانی دارم که اسطوره فوتبال ماست. هنوز شرایط ادامه کار خودم در تیم فجر مشخص نیست و نمیتوانم در مورد فرد دیگری تصمیم گیری کنم ولی دوست دارم که پیروانی به کارش در این تیم ادامه دهد.
سرپرست باشگاه فجر سپاسی درباره جذب بازیکنان سرباز لیگ برتری با توجه به محرومیت تراکتورسازی از جذب بازیکن، اظهار کرد: با توجه به این که عالیشاه برای سپاه خدمت می‌کند می‌توانیم او را جذب کنیم. البته نوراللهی دو سه ماه دیگر سربازی‌اش تمام می‌شود وگرنه شرایط جذب او را هم داشتم. مطمئنا اگر خدا کمک کند و خود عالیشاه بخواهد می‌توانیم او را به فجر بیاوریم. هم‌چنین سربازان خوب دیگری هم هستند که شرایط جذب آن ها را هم داریم. مطمئنا امسال مجموعه‌ای بسیار قدرتمند برای فصل آینده آماده می‌کنیم.
او در پاسخ به این سوال که آیا امکان حضور عالیشاه در ملوان فراهم است؟ گفت: بخشی از سهام این باشگاه زیر نظر نیروی دریایی ارتش است و آن‌ها شرایط جذب بازیکنان نیروی دریایی را دارند.
رسول فلاح در پایان با بیان این که ماندن در لیگ یک خوشحالی زیادی ندارد و این تیم باید در آینده برای صعود به لیگ برتر خوشحال شود، اظهار کرد: متاسفانه در خوشی و ناخوشی مسائلی پیش می‌آید. ما برای خوشحالی مردم تلاش می‌کنیم. برخی رسانه‌ها بودند که ماندن فجر در لیگ یک را به یک نفر اختصاص دادند در حالی که یک مجموعه برای تحقق این هدف تلاش کرد. هم‌چنین در این راه یاری خدا، تلاش مسوولان و روح شهید سپاسی ما را کمک کرد. ما باید شکرگذار باشیم و کفران نعمت نکنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید