مهاجری: به دنبال این هستیم که فصل را خوب تمام کنیم/ در چند روز آینده با تمامی اعضای تیم تسویه حساب می‌شود

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان می‌گوید که کار این تیم عملاً پس از شکست مقابل تراکتورسازی به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رضا مهاجری پیش از دیدار پدیده مقابل ذوب‌آهن گفت: آخرین بازی سال گذشته ما مقابل سپاهان برگزار شد و امسال از شانسمان باید در آخرین دیدار مجدداً در اصفهان و این بار مقابل ذوب‌آهن بازی کنیم. کار تیم ما عملاً بعد از شکست مقابل تراکتورسازی در این فصل تمام شد، اما امیدواریم فردا فوتبال خوب، جوانمردانه و تماشاگر پسندی را مقابل ذوب‌آهن به نمایش بگذاریم.

 وی تصریح کرد: تمام تلاش ما در مسابقه با تیم خوب ذو‌ب‌آهن این است که از اعتبار آن دفاع کنیم. ذوب‌آهن یک باشگاه خوب است که از مربی، بازیکن و عوامل کاملا حرفه‌ای برخوردار است ولی ما نیز تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در آخرین بازی فصل نتیجه قابل قبولی از خود به یادگار بگذاریم. 

سرمربی پدیده در خصوص وضعیت بازیکنان مصدوم و محروم این تیم عنوان کرد: برای مسابقه فردا بازیکن محروم نداریم، اما متاسفانه چندین بازیکن ما مصدوم هستند اما با این وجود جوانان شایسته‌ای داریم و امیدوار هستیم مقابل تیم خوب ذوب‌آهن از این فرصت استفاده و نمایش قبولی به اجرا بگذارند. 

مهاجری در خصوص اهداف این تیم در ابتدای فصل گفت: تفکر ما در ابتدای فصل حضور در بین 6،7 تیم بالای جدول بود، زمانی که تیم را با وطن‌خواه مدیریت وقت می‌بستیم تلاش می‌کردیم در میان 6،7 تیم بالای جدول قرار بگیریم اما عواملی اتفاق افتاد که نمی‌خواهم آن را کالبدشکافی کنم و باعث شد ما به هدف خود نرسیم. از زمانی که کریمویی مدیرعامل فعلی ما در باشگاه حضور پیدا کرد نتایج قابل قبول ما آغاز شد و 5 پیروزی پی‌درپی کسب کردیم. کریمویی مدیر برنامه‌محور است و کمک بسیار زیادی به ما کرد.

وی ادامه داد: بعد از 5 پیروزی پیاپی در مقابل تراکتورسازی با وجود فوتبال خوبی که انجام دادیم مغلوب شدیم و این مسئله کار ما را برای ادامه فصل سخت کرد. در بازی فردا قطعا ذوب‌آهن از لحاظ شرایط روانی و انگیزشی بهتر از ما خواهد بود چرا که این تیم به دنبال این است که مجددا جایگاه چهارم را کسب کند. ذوبی‌ها می‌دانند در صورت حضور در میان 4 تیم بالای جدول شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را خواهند داشت. قطعا انگیزه در میان بازیکنان ذوب‌آهن وجود دارد و با توجه به بازیکنان جوان و خوب این تیم و همچنین درایت حسینی با شرایط مناسب مقابل ما قرار می‌گیرند و به دنبال اجرای برنامه‌های خود هستند.

سرمربی پدیده  در خصوص عدم استفاده از علی احمدی مدافع سابق سپاهان عنوان کرد: احمدی خیلی تلاش کرد به ما کمک کند و ما نیز چندین بازی از او استفاده کردیم، اما دوری از مسابقات و همچنین آسیب‌دیدگی‌هایی که برای ما پیش آمد مانع شد تا ما به طور صددرصد از او استفاده کنیم. 

مهاجری در خصوص نتایج پرنوسان این تیم مقابل ذوب‌آهن، عنوان کرد: آمارها برای این به وجود می‌آید که جابه‌جا شوند. ما در تمام ادوار لیگ برتر 6 مسابقه را مقابل تراکتورسازی با پیروزی پشت سر گذاشته بودیم و یک دیدار نیز با آنها مساوی کردیم اما متاسفانه در دیدار برگشت امسال نتیجه را واگذار کردیم، مقابل نفت تهران نیز ما همیشه در لیگ و جام حذفی مغلوب شدیم اما یک زمان‌هایی این نتایج جابه‌جا می‌شود. مهم این است روز بازی چه اتفاقاتی به وقوع می‌پیوندد و ما تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا نمایش خوبی مقابل ذوب‌آهن که یک تیم قابل احترام است به نمایش بگذاریم.

وی در خصوص ارزیابی‌اش از شانزدهمین دوره لیگ برتر و همچنین فرسایشی بودن این لیگ گفت: به نظر من لیگ امسال فرسایشی نبود اما وقفه زیادی که اتفاق افتاد باعث شد سازمان لیگ با فشردگی مسابقات به دنبال جبران زمان‌های از دست رفته باشد، اگر تعادل بهتری در برگزاری مسابقات وجود داشت، قطعا مجموعه تیم‌ها بازی‌های بهتری را به نمایش می‌گذاشتند. امسال هر وقت در حال رسیدن به روال خوب خود بودیم لیگ تعطیل شد و این را نتایج و نوع فوتبال ما نشان می‌دهد. با تمام این تفاسیر سازمان لیگ محدودیت خودش را داشت و در کنار آن سخت‌گیری‌های کی‌روش نیز باعث شده بود تا در مجموع باشگاه‌ها ضرر کنند.

مهاجری در پایان در مورد تمدید قرادادش قبل از اتمام فصل یادآور شد: قبل از هر چیز ما به دنبال این هستیم که با کسب یک نتیجه خوب مقابل ذوب اهن فصل را خوب تمام کنیم اما با توجه این که اتفاقات خوبی در مجموعه پدیده رخ داده است برای تمدید قرارداد من اقدام شد. در چند روز آینده با تمامی اعضای تیم تسویه حساب خواهد شد و بعد از آن نیز به دنبال جذب تفرات جدید خواهیم بود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید