رقابت های تکواندو بین المللی یونان؛

دو طلای روز دوم به آذربایجان و روسیه رسید

در پایان روز دوم از رقابتهای بین المللی تکواندو یونان تیم های آذربایجان و روسیه موفق به کسب دو مدال طلا شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه این رقابتها که با حضور ۲۱۶۳ تکواندوکار از ۵۳ کشور در سالن «آنولیوسیو المپیک» شهر آتن جریان دارد، روز جمعه دو تکواندوکار از آذربایجان و روسیه موفق به کسب مدال طلا شدند. 

در وزن ۸۰- کیلوگرم «میلاد بیگی» تکواندوکار ایرانی الاصل تیم ملی آذربایجان با برتری مقابل نمایندگان ترکیه، بلاروس، آلمان و نروژ به فینال رسید و در مبارزه نهایی همن «یونس ساری» از ترکیه را ۱۰ بر یک شکست داد و طلا گرفت. ترکیه نقره گرفت و «آرون کوک» از مولداوی و «جان اسپ» از نروژ هم به نشان برنز دست پیدا کردند. 

در وزن ۸۷- کیلوگرم «ولادیسلاو لارین» از روسیه که دور اول و دوم سعید رجبی و مهدی خدابخشی را حذف کرده بود، در ادامه تکواندوکارانی از روسیه ، ترکیه و اسپانیا را شکست داد و طلا گرفت. «دانیل گومز» از اسپانیا نقره گرفت و مدالهای برنز هم به «الکساندر بچمن» از آلمان«سردار یوکسل» از ترکیه رسید. 

این مسابقات در رده های سنس نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود که تیم ملی ایران در رده بزرگسالان با کسب دو مدال طلا همچنان صدرنشین است. 

تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات با ۱۸ تکواندوکار شرکت کرده است که تا کنون توسط محمد کاظمی و میرهاشم حسینی موفق به کسب دو مدال طلا شده است. هادی تیران، فرزان عاشورزاده، سروش احمدی، پوریا عرفانیان، مهدی خدابخش و سعید رجبی هم از دور مسابقات کنار رفتند. عاشورزاده در وزن ۶۳- کیلوگرم بعد از برتری ۲۸ بر ۱۲ مقابل «مهمت پاگلر» از ترکیه، از مبارزه با نماینده رژیم اشغالگر قدس انصراف داد و حذف شد.

امروز شنبه در روز سوم این مسابقات تکواندوکاران دو وزن ۵۴- و ۶۸- کیلوگرم به میدان می روند.در وزن ۵۸- کیلوگرم کامران مردانی پور دور نخست به مصاف «حیدر حسن» از انگلستان می رود. آرمین هادی پور دیگر تکواندوکار کشورمان در این وزن دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده ایتالیا و یونان مبارزه خواهد کرد. 

در وزن ۶۸- کیلوگرم تیم ایران سه نماینده در جدول دارد. محمد سالار وحیدی دور نخست با «والیلس کریستاس» از یونان، ابوالفضل یعقوبی مصاف«برگ میکل» از نروژ می رود و علیرضا علیاری هم «میلاوس ساکور» از صربستان را پیش رو دارد.

این دوره از مسابقات که از صبح پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا عصر یکشنبه ادامه دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید