بررسی شرایط صعود و حذف شاگردان منصوریان در آسیا

هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا درحالی به پایان رسید که تعیین تکلیف استقلال تهران نیز به روز آخر رقابت ها کشید.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا درحالی به پایان رسید که مشخص شدن تکلیف استقلال تهران نیز به روز آخر کشید.
 
در هفته پنجم این مسابقات و در شرایطی که تیم استقلال می توانست با پیروزی برابر رقیب خود صعودش به مرحله بعدی را قطعی کند، اما موفق به کسب امتیاز کامل بازی نشد تا تعیین تکلیف صعود این تیم به روز آخر کشیده شود.
ویرایش//شرایط صعود و حذف شاگردان منصوریان در آسیا
 
 گروه A
 
 شاگردان علیرضا منصوریان که با برتری برابر الاهلی می توانستند صعودشان به مرحله بعد را قطعی کنند در ورزشگاه آزادی و برابر هواداران پرتعداد خود به تساوی رسیدند تا هر دو تیم با ۸ امتیاز شانس های اول و دوم برای صعود باشند.
 
در این گروه دو تیم التعاون و لوکوموتیو هم ۵ امتیازی هستند و در روز پایانی این شانس را دارند که با بردهای پرگل، امید به صعود را برای خود زنده کنند. با این حال به نظر می رسد استقلال و الاهلی امارات شانس اصلی صعود هستند و با یک تساوی هم راهی مرحله بعد خواهند شد.
 
 
ویرایش//شرایط صعود و حذف شاگردان منصوریان در آسیا
 
 شرایط صعود و حذف استقلال:
 
استقلالی ها در صورت برد مقابل حریف عربستانی با 11 امتیاز صعود خواهند کرد. البته اگر الاهلی هم پیروز شود، آبی‌پوشان به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد می‌شوند اما تساوی و شکست الاهلی، آبی‌پوشان را صدرنشین خواهد کرد.
 
از طرفی شاگردان منصوریان با کسب یک امتیاز مقابل التعاون عربستان، 9 امتیازی می‌شوند و باز هم صعودشان مسجل خواهد شد، اما برد و تساوی الاهلی امارات آن‌ها را در گروه دوم خواهد کرد اما شکست الاهلی، باعث خواهد شد استقلال به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شود.
 
 
ویرایش//شرایط صعود و حذف شاگردان منصوریان در آسیا
 
همچنین باخت استقلال می‌تواند شرایط را سخت کند، اگر آبی‌پوشان با اختلاف کمتر از سه گل شکست بخورند، استقلال بازی رودررو مقابل التعاون را می‌برد (دیدار رفت 3 بر صفر به سود استقلال) اما باید در انتظار نتیجه دیدار الاهلی و لوکوموتیو بماند. لوکوموتیو در دیدار رفت الاهلی را با دو گل شکست داده و اگر پیروز شود 8 امتیازی می‌شود و آنگاه شرایط برای استقلال پیچیده خواهد شد.
 
در آن صورت باید از میان 4 تیم 8 امتیازی، استقلال، التعاون، الاهلی و لوکوموتیو، 2 تیم صعود کنند.
 
 
ویرایش//شرایط صعود و حذف شاگردان منصوریان در آسیا
 
در روز پایانی این مسابقات که سه شنبه ۱۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد استقلال مهمان تیم التعاون عربستان خواهد بود و تیم الاهلی هم به مصاف لوکوموتیو ازبکستان خواهد رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید