به گزارش جی پلاس، روزنامه‌های ورزشی خارجی23 آپریل به مسائل مختلف ورزشی به  خصوص فوتبال اختصاص دارد.

مارکا با انتشار شادی گل خاص مسی پس از گل پیروزی‌بخش بارسلونا در دقیقه 92 ال‌کلاسیکوی دیشب ، تیتر «مسی تصمیم می‌گیرد: سلام لالیگا» را روی جلد برد تا به زنده شدن امیدهای قهرمانی بارسا در لالیگا پس از صدرنشین شدن در پایان هفته سی و سوم لالیگا اشاره کرده باشد. در بخشی دیگر، دهمین قهرمانی رافائل نادال در پایان فینال تمام اسپانیایی مسترز مونت‌کارلو روی جلد رفته است.

 

مارکا

مارکا

 

 «ال‌موندودپورتیوو» برای تیتر تنها یک کلمه را انتخاب کرده است: «وجد» 

این کلمه کنار شادی پس از گل دقیقه 92 لیونل مسی قرار گرفته تا ارزش برد بارسلونا در زمین رئال مادرید بیش از پیش نمایان شود. این روزنامه نوشته بارسلونا با پیروزی گام بلندی برای رسیدن به جام قهرمانی لالیگا برداشت و حالا تنها کافی است رئال مادرید در بازی عقب‌افتاده یا رقابت‌های سخت آتی در 5 هفته باقی مانده تا پایان لیگ بلغزد. در این صورت بارسلونا فاتح لیگ نام می‌گیرد! 

 

ال موندو

ال موندو

 

 روزنامه «آس» صحنه گل سوم بارسا را ضمیمه تیتر «بزرگ‌ترین هیجان دنیا» کرد. به زعم این روزنامه مادریدی، داوری پراشکال در بازی نقش داشت و راموس نباید اخراج می‌شد. زیدان پس از بازی اعلام کرد تیمش پس از به ثمر رساندن گل تساوی در دقیقه 85، گویی عقلش را از دست داد و در نهایت به دلیل حمله بی‌محابا در دقیقه 92 گل سوم بارسلونا و سومین شکست فصل خودش در لالیگا را پذیرفت.

 

آس

آس

 

 

روزنامه «اسپورت کاتالونیا» ستاره آرژانتینی و زننده گل پیروزی بارسلونا را «مسی مقدس» نامید.لیونل در این بازی بزرگ پانصدمین گل دوران حرفه‌ای خود را به ثمر رساند  و بیش از پیش در قلب هواداران جای گرفت. اسپورت کاتالونیا نقل قولی از لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا با مضمون «مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است» را روی جلد در معرض دید عموم قرار داد تا ارادت سرمربی به بازیکن خاص تیمش نمایان شود! 

 

اسپورت

اسپورت

 

 روزنامه «گاتزتادلواسپورت» برکنار از قیل و قال خاص رسانه‌های اسپانیایی به ادامه قدرتنمایی یوونتوس در فصل جاری سری A پرداخته است. این تیم حالا تنها 8 امتیاز دیگر  تا قطعی شدن دستاورد باورنکردنی 6 قهرمانی متوالی در سری A ایتالیا فاصله دارد.گاتزتا ناامید شدن میلان و اینتر از حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان مطلب اصلی خودش روی جلد برد و به اوضاع 2 تیم پرداخت.

 

گاتزتا

گاتزتا

 

دیدگاه تان را بنویسید