به گزارش جی پلاس، روزنامه‌های ورزشی خارجی21 آپریل به مسائل مختلف ورزشی به  خصوص فوتبال اختصاص دارد.

روزنامه«آس» چاپ اسپانیا به رد فرجام‌خواهی بارسلونا برای محرومیت 3 جلسه‌ای نیمار، ستاره برزیلی این تیم پرداخت ؛ آنچه باعث شد نیمار قطعا بازی یکشنبه با رئال مادرید را از دست بدهد. قرار گرفتن رئال مادرید مقابل اتلتیکومادرید در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بخش بالای جلد را به خودش اختصاص داده است. از دیگر جدال نیمه‌نهایی بین یوونتوس و موناکو نوشته شده و قرار گرفتن منچستریونایتدکنار سلتاویگو  و بازی آژاکس و لیون از سوی دیگر برآیند قرعه‌کشی نیمه‌نهایی لیگ اروپا شده است.

 

آس

آس

 

 روزنامه «اسپورت کاتالونیا» تیتر «قلمرو مسی» را روی جلد برده و در پایین تیتر به رکورد خوب گلزنی او در ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید اشاره کرده است. مسی به عنوان بهترین گلزن تاریخ این رقابت این بار هم نقشه‌های خاص خود را دارد.بخشیده نشدن محرومیت نیمار در پی عدم پذیرش فرجام خواهی بارسلونا، دست تیم کاتالونیایی مقابل رقیب مادریدی را در پوست گردو قرار داد و کارش را سخت کرد.

 

اسپورت

اسپورت

 

روزنامه «اسپورت کاتالونیا» با تیتر «مسی پیش به سوی ال‌کلاسیکو» بر اهمیت این بازی برای تمام بازیکنان و ایالت کاتالونیا تاکید کرد. حضور اندی ماری بریتانیایی در صدر جدول رنکینگ جهانی تنیس دیگر جلد روزنامه اسپانیایی است. قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و البته بازی حساس والنسیا مقابل اتلتیکومادرید در هفته سی و سوم لالیگا دیگر  مطالب روزنامه نام  دارند.

 

ال موندو

ال موندو

 

 گاتزتادلواسپورت در اشاره به قرعه‌کشی دیشب لیگ قهرمانان اروپا، تیتر «گرندپری یوونتوس» را در توسیف رقابت پیش‌رو مقابل موناکوی سریع را به عنوان تیتر یک در معرض دید عموم قرار داد.در دیگر بازی نیمه‌نهایی رئال و اتلتیکو، دربی مادرید را برگزار خواهند کرد. علاقه برناردسکی، پدیده فیورنتینا به اینتر و تلاش روسای این باشگاه برای خرید این الماس سری A در بخش بالای جلد به چشم می‌خورد.

 

گاتزتا

گاتزتا

 

 اکیپ پس از تساوی بدون گل المپیک مارسی در خانه نانسی در اولین بازی هفته سی و چهارم لوشامپیونه تیتر «دام مارسی» را برگزید. این نشریه به استقبال بازی بزرگ هفته بین لیون و موناکو در روز یکشنبه رفته است؛ 2 تیمی که به جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا راه یافتند و در لیگ هم بسیار جذاب پیش می‌روند. برتری در این رقابت، راه قهرمانی موناکو را هموار می‌کند. 

 

اکیپ

 

دیدگاه تان را بنویسید