به گزارش جی پلاس، روزنامه‌های ورزشی خارجی 15 آپریل به مسائل مختلف ورزشی به خصوص   فوتبال اختصاص دارد.

روزنامه «آس» تیتر «بازی در خیخون، قسمت دوم» را در اشاره به الزام رئال مادرید برای تداوم بخشیدن به پیروزی‌های اخیر و مخصوصا برتری در خانه بایرن‌مونیخ روی جلد برده است. لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا گفته از الان به فکر بازی برگشت مقابل یوونتوس نیست و تنها به برتری در بازی با رئال سوسیه‌داد در هفته جاری لالیگا می‌اندیشد. در بخشی دیگر به بازی اتلتیکومادرید هم اشاره شده است.

 

آس

آس

 

 روزنامه«ال‌موندو دپورتیوو» در  مورد بازی امشب بارسلونا مقابل رئال سوسیه‌داد در لالیگا  تیتر « همه فینال‌ها» را انتخاب کرد تا به این موضوع اشاره کند که تیم در هریک از بازی‌های باقی مانده فصل یک فینال واقعی پیش‌رو دارد. در آستانه بازی این هفته بارسلونا مقابل یوونتوس در دور برگشت مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تمدید قرارداد پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس با تیم تورینی پرداخته شده است.

 

ال‌موندو

ال موندو

 

 روزنامه «اسپورت کاتالونیا» از بازی امشب بارسلونا مقابل رئال سوسیه‌داد در لالیگا به عنوان «رقابت بزرگ تعیین‌کننده» نام برد. در بخش پایین جلد از فاش شدن رابطه غیراخلاقی کریس رونالدو با زنی آمریکا در اسپانیا در سال 2009 پرده برداشته شده است؛ هر چند ماجرا توسط کریس و وکیل قدرتمندش تکذیب شد. در بخشی دیگر به نیمکت‌نشینی اعضای اصلی رئال مادرید در بازی این هفته لالیگا اشاره شده است.

 

اسپورت

اسپورت

 

 گاتزتادلواسپورت جلد چشم‌نوازی به افتخار دربی ظهرگاهی میلان تدارک دیده و تیتر «ناهار پیروزی» را در اشاره به برگزاری نبرد میلانی‌ها در ساعت 12:30 ظهر امروز روی جلد برد. قرار دادن دوناروما، سنگربان میلان و ایکاردی، مهاجم اینترمیلان به عنوان عکس اصلی نشان می‌دهد دوئل اصلی احتمالا بین این 2 خواهد بود و برنده می‌تواند تیمش را به سمت پیروزی نهایی در این جدال بزرگ و بااهمیت سوق دهد.

 

گاتزتا

گاتزتا

 

 اکیپ درخشش آنخل دی‌ماریا، ستاره پاری‌سن‌ژرمن در جریان برتری 2 بر صفر این تیم در زمین آنژه در اولین بازی هفته سی و سوم لوشامپیونه را راهی برای رسیدن تیم پاریسی به آرزوهایش در پایان فصل می‌داند. از رقابت‌های لیگ راگبی و دوچرخه‌سواری هم مطالب و تیترهایی به چشم می‌خورد. اکیپ با حمایت از تیم پاریسی لیگ دسته اول فرانسه ادعا کرد آن‌ها در چند هفته اخیر به اندازه کافی لایق قهرمانی نشان داده‌اند.

 

اکیپ

اکیپ

 

دیدگاه تان را بنویسید