به گزارش جی پلاس، روزنامه‌های ورزشی خارجی 9 آپریل به مسائل مختلف ورزشی به خصوص  فوتبال اختصاص دارد.

روزنامه آس، تیتر یک خودش را به «ضربه میشل» اختصاص داده است. میشل، سرمربی مالاگا با کمک به برتری 2 بر صفر تیمش مقابل بارسلونا به رئال مادرید فرصت داد با وجود تساوی خانگی مقابل اتلتیکومادرید در صدر جدول بماند. در بخش بالای جلد درخشش گریزمان در دقیقه 85 دربی مادرید مقابل رئال مادرید مورد اشاره قرار گرفته است. تساوی اتلتیکو مانع قدرتنمایی بیش‌تر رئال زیدان شد.

 

آس

آس

 

 روزنامه «ال‌موندودپورتیوو» از یک «بلا» نوشت؛ بلایی به وسعت شکست 2 بر صفر بارسلونا در خانه مالاگا در هفته سی و یکم لالیگا. این روزنامه داوری پرایراد را یکی از عوامل شکست کاتالونیایی‌ها نام برد. در قسمت پایین جلد به اتفاقات دربی مادرید بین رئال مادرید و اتلتیکومادرید پرداخته شده است. گل گریزمان در دقیقه 85 مانع برتری رئال مادرید و افزایش اختلاف امتیاز با سایرین در صدر جدول شد.

 

ال موندو

ال موندو

 

 اسپورت کاتالونیا، رویکردی تقریبا شبیه ال‌موندو داشت و شکست بارسلونا مقابل مالاگا را بزرگ جلوه داد. این روزنامه عکسی از صحنه اخراج نیمار را با تیتر «غیرقابل بخشش» روی جلد برد که این عبارت می‌تواند هم خطاب به داور به خاطر اشتباهاتش و هم خطاب به نیمار به دلیل اخراج بی‌دلیلش باشد. این روزنامه نوشته گریزمان با زدن گل تساوی اتلتیکومادرید در دقیقه 85 مقابل رئال مادرید، کورس رقابت قهرمانی در لالیگا را داغ نگه داشت.

 

اسپورت

اسپورت

 

 گاتزتادلواسپورت، درخشش آرژانتینی‌ها و ردپای درخشان آن‌ها در برتری اخیر مقابل کیه‌وو را مورد اشاره قرار داد. 2 گل ایگواین در این بازی یک برتری دشوار را برای تیم اول فوتبال ایتالیا رقم زد. به نوشته این روزنامه، میلان و اینتر در بازی‌های امروز عصر  سریA تنها به زنده ماندن امید حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا از طریق کسب یک پیروزی شیرین فکر می‌کنند. احتمال جابه‌جایی کیتا و مرتنس بین ناپولی و لاتزیو وجود دارد.

 

گاتزتا

گاتزتا

 

اکیپ در اشاره به بازی امشب پاری‌سن‌ژرمن مقابل گنگان، تیتر «ادامه تعقیب قانونی» را روی جلد برد. این روزنامه نوشته با وجود برتری موناکو و نیس، برای تیم پاریسی چاره‌ای غیر از پیروزی به قصد تداوم رقابت و تعقیب در لیگ فرانسه باقی نمی‌ماند. برتری کامل و 3 بر صفر فرانسه مقابل صربستان در مرحله یک‌چهارم‌نهایی تنیس جام دیویس هم آنقدر مهم بوده که به شکل چشم‌نوازی روی جلد قرار بگیرد.

 

اکیپ

اکیپ

 

دیدگاه تان را بنویسید