دیدار تدارکاتی

پیروزی تیم ملی والیبال زیر 23 سال مقابل لهستان

تیم ملی والیبال زیر 23 سال مردان ایران در سومین مسابقه تدارکاتی خود در لهستان به پیروزی رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال (امید) آسیا 11 تا 19 اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اردبیل برگزار می شود.

تیم ملی زیر 23 سال مردان ایران از روز شنبه 26 فروردین ماه تمرینات و بازی های تدارکاتی خود را در اردوی برون مرزی لهستان آغاز کرده است که ملی پوشان در سومین دیدار به مصاف تیم «BBTS Bielsko» رفتند که در جایگاه دهم لیگ لهستان قرار دارد.

شاگردان خوان سیچلو سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران در این مسابقه سه بر یک حریف خود را شکست دادند. ملی پوشان ایران در ست سوم 25 بر 17 مغلوب حریف شدند اما در ست های اول، دوم و چهارم با امتیازهای 29 بر 27، 25 بر 21 و 25 بر 17 به پیروزی رسیدند تا امروز (چهارشنبه) در دیدار دیگری به مصاف این تیم بروند.

تیم ملی زیر 23 سال مردان این مسابقه را با ترکیب حمید حمودی، جابر اسماعیل پور، امیر حسین اسفندیار، امیر خداپرستی، سهند اله وردیان، علی یوسف پور و محمد دلیری آغاز کرد و در ادامه این ست فردین قلعه قوند جایگزین حمودی شد.

تیم ایران ست دوم را نیز با ترکیب ست نخست آغاز کرد اما در ادامه اسماعیل نژاد، جواد کریمی و سلیم چپرلی نیز برای امتیازاتی به میدان رفتند.

در ست سوم ترکیب شروع کننده متفاوت شد و جواد کریمی، امین اسماعیل نژاد، سلیم چپرلی، اسماعیل مسافر، علی یوسف پور، رحمان تقی زاده و پوریا نودوز پور شروع کننده بودند و تیم ایران نتیجه این ست را واگذار کرد.

تیم ایران در ابتدای ست چهارم از ترکیب متفاوت دیگری استفاده کرد که حمید حمودی، امین اسماعیل نژاد، سلیم چپرلی ، سعید جواهری ، سهند اله وردیان ، رحمان تقی زاده و پوریا نودوز پور به میدان رفتند.

دیدگاه تان را بنویسید